Hoofdsponsor

1/35 'The end', 1945... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vrienden na een zeer drukke werkweek bij (Delhaize);) en de braspartij van gisteren avond heb ik vandaag eens de tijd genomen/gevonden om weer even wat verder te werken aan mijn diorama..
De twee afgewerkte figuren heb ik een plaatsje gegeven en verder heb ik de ondergrond afgewerkt rond de figuren en voorzien van het nodige dorre gras....
De wapens staan in de startbeugels om geschilderd te worden maar dit zal dan weer voor later worden ;)...

Afbeelding044-6.jpg

Afbeelding045-7.jpg

Afbeelding046-6.jpg

Afbeelding048-7.jpg

Afbeelding049-8.jpg

Afbeelding051-6.jpg

Afbeelding052-8.jpg

Afbeelding053-5.jpg

Afbeelding054-7.jpg

Afbeelding055-2.jpg
 
Knap gedaan Danny, de figuren vind ik sterk gedaan, er zit mooie diepte in, het dio vertelt mij dat de soldaten de hopeloosheid van het allerlaatste gevecht achter zich hebben gelaten om ergens in een stille achtertuin de dood te ontsnappen. Even sterk als het begrafenis diootje !
 
Dit is inderdaad het verhaal dat ik hier probeer te brengen Guy en zo te zien ben ik er toch een beetje in geslaagd...

En bedankt voor de lovende woorden ....;)
 
Zeer mooi, ga je deze in willebroek laten deelnemen?
 
een winnaar ,danny

qua kleur, diepte en setting

echt mooi
 
Zeer mooi, ga je deze in willebroek laten deelnemen?

Ik vermoed dat ik dit niet ga halen Michel er moet nog een figuurtje gedaan worden en er moeten ook nog enkele accessoires toegevoegd worden die van een kleurtje moeten voorzien worden...;)

Ik ga wel aanwezig zijn in Willebroek met mijn vorige diorama Adieu...

Afbeelding010-8-1.jpg
 
Sterk Danny, het hele plaatje klopt gewoon, het verhaal, de kleuren, de setting, het laat me echt aanvoelen alsof ik op pauze heb gedrukt tijdens de film.
 
Dag Danny,

Mij maakt gij mij niet wijs dat dit een dio is ! Dit is gewoon een kleurenfoto uit het Duitse tijdschrift "Signal" van tijdens de oorlog !

Ik bedoel maar, Danny, dat je dio er levensecht uitziet. Wanneer je niet inzoomt (zoals op je tweede foto) valt er sterk te twijfelen of dit een life-wartime foto is of een foto van een dio !
Subliem gewoon. Met weinig aangekocht materiaal en veel scratch zet je hier weer een prachtig dio neer. Een prijzenpakker !

Go for gold, my friend !

Groeten Rik
 
Erg mooi dit,
Je figuren zijn super levendig. Heb je de hoofdjes vervangen of zijn die ook van dragon.

Misschien een puntje van mijn smaak, ik vind je figuren zo goed dat ik een beetje wordt afgeleid door de grootte van je ondergrond.
Ik denk dat het je bedoeling is geweest maar naar mijn inziens had een klein stukje vignette ook voldaan met de juiste accessoires.

Nogmaals is dit een persoonlijk punt en is het voor de rest enorm goed uitgevoerd. Je ondergrond en figuren.

Martin
 
Bedankt jongens..

@ Martin ik was eerst wel van plan om de hoofdjes te vervangen maar die van Dragon voldeden eigenlijk zeer goed,wat betreft de ondergrond deze is niet zo groot 16 cm op 12 cm maar ik begrijp je zeer goed en bedankt voor deze toelichting...
 
deze gaat zekers winnen,tis echt
 
Dit is af, die omgeving en het gebouwtje, levendiger kan niet. En dan die figuren: je kan de leed van de oorlog gewoon op hen aflezen.
Subliem gewoon.
Zeer veel respect voor je werk.

Grzt Bart.
 
het komt helemaal tot leven met de figuren er op danny . zeer mooi alweer zoals we gewend zijn .
kijk al uit naar de rest dat er nog bij komt ;)
 
Ik heb deze de hele tijd in stilte gevolgd, maar wil nu toch wel even zeggen dat dit weer een pareltje aan het worden is hoor.
Wat een details. De figuurtjes zijn machtig mooi gedaan.
 
mijn God Danny, heb net gereageerd op de Twenot maar zie hier meer.
Toch wel Ginnenkeniaans allemaal.


een echte sfeermeester ben je!
als je nog iets ging toevoegen zou ik het in lichtspel zoeken ( om hooguit het weertype wat te pakken, maar is niet nodig bij wat ik zie), misschien wat contrast in dakpannen maar hou alles subtiel.

groeten,

René
 
Hartelijk bedankt Rene,doet me enorm plezier zulke mooie woorden te mogen ontvangen bedankt jongens...
 
Hey Danny,

Weeral een subliem staaltje van je werk en kunnen.
Dit is zeker een goudje waard man, prachtige figuren. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan