Hoofdsponsor

1/35 'The end', 1945... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt vriend,misschien eentje neer zetten met een cammo broek is wel niet historisch juist maar het kriebeld wel...;)
 
Prachtig schilderwerk! Achtereen weer een medaille rijker denk ik :)
 
Ik ben dit in stilte aan het volgen, Danny ik vind je figuren zalig om naar te kijken, ook de dio zelf trouwens, dit is om van te watertanden

Grtz Bart
 
Prachtig geslaagd, Danny.

Met die wash heb je net dat tikkeltje meer uitstraling. Je figuurtje toont de ellende van de jaren oorlog welke hij meemaakte.

Op naar het volgende !

Groeten Rik
 
D-Day bedankt ...

Inderdaad Rik ben blij dat ik je goede raad heb op gevolgd en nu naar het volgende...
 
Schitterde Danny echt Top !!!

Cheers,
André
 
Van de week even de tijd gevonden om te starten met het tweede figuurtje het bovenlichaam is zo goed als af,nog even de puntjes op de I zetten en dan kan er gestart worden met de broek.

Afbeelding023-12.jpg

Afbeelding024-11.jpg

Afbeelding025-9.jpg

Afbeelding026-11.jpg

Afbeelding028-9.jpg

Afbeelding029-10.jpg

Afbeelding030-10.jpg

Tot hier dan deze kleine update en tot de volgende dan...;)
 
Zéér realistic geschilderd! Huid, wintercamo, vest,... kortom prachtig!

Erwin.
 
Dit heeft echt een zeer werkelijk beeld terug, prachtig. De helm vind ik adembenemend,

Grzt Bart.
 
Bedankt jongens ik hoop het dio af te hebben tegen leden dag wand in het echt is alles nog mooier van kleur..
 
Bedank koen,ben nog aan het twijfelen hoe ik de broek ga aanpakken ik zo een cammo durven proberen maar dit is dan niet zo historisch correct,ik zal nog eens goed moeten nadenken...;)
 
Hier nog eens een kleine update van mijn figuurtje.
Heb vandaag enkele uurtjes de tijd genomen om te starten met de broek de keuze is German Fieldgrey ww2 830 geworden en de eerste Highlihts zijn aangebracht met Sunny Skin Tone 845 en Foundation White 919...

Afbeelding031-8.jpg

Afbeelding032-10.jpg

Afbeelding034-5.jpg

Afbeelding035-4.jpg

Afbeelding037-5.jpg

Afbeelding038-5.jpg

Afbeelding039-4.jpg

Afbeelding040-5.jpg

Tot de volgende update dan...
 
Knap, ik vind de helm wel echt heel goed in het oog springen, het verteld werkelijk de jaren van oorlog, van wat zijn de helmriempjes gemaakt?

Grtz Bart.
 
Knap, ik vind de helm wel echt heel goed in het oog springen, het verteld werkelijk de jaren van oorlog, van wat zijn de helmriempjes gemaakt?

Grtz Bart.

Bedankt jongens..

Bart de helmriemen zijn gemaakt van Tamiya Masking Tape zeer dun gesneden...
 
Mooi,mooi, het geeft een extra aan die helm, dit moet ik onthouden.

Grtz Bart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan