Hoofdsponsor

1/35 T34 + Flak 37 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had hem een beetje uit het oog verloren, maar hij is zeer mooi geworden.

Peter
 
Hey,

Inderdaad, een zeer zonderling model geworden, mooie afwerking maar dit zijn we al gewend van je hand, knap..:) ;)
 
Thanks mannen !

Inmiddels heb ik de zitjes nogmaals behandeld met VanDyckbruin olieverf, enkele stippen aangebracht, wat laten drogen en dan ingeblend. Het resultaat is alleszins stukken beter.
Ook heb ik de deksels van de munitiekisten voorzien van decals van Archer om die extra toets toe te voegen. Met voldoende Set en Sol en een laagje matte vernis er als laatste op is het net of de opdruk is rechtstreeks op het hout geprint.

Morgen gaat hij in wedstrijd op de beurs van Hobbytime in Blankenberge...

Groeten Rik
 
Dit zeer geslaagde stuk is zeker een prijs waard.
 
Ga je zeker mee in de prijzen vallen Rik. Ik blijf het een pracht model vinden.

Mark
 
Bedankt voor de bemoedigende comments, maar ik heb naast de prijzen gegrepen.

Een volgende keer beter,...

Over twee weken zet ik hem in op KMK.

Groeten Rik
 
Ik kan die jurering al lang niet meer volgen... wat willen zij dan wel ?
In ieder geval veel succes op KMK, Rik.

Mark
 
Hey,

Indd, jury's zijn soms ondoordringbaar.... en veelal subjectief. :)
Wat hen interesseert zal hoog scoren, de rest is minder.... niet te min, uw model valt op en is heel mooi. Op de beurs van KMK zal ik deze goed gaan bewonderen en de nodige foto's van nemen.... ik blijf erbij, het is een knap model. ;)
 
Mooie uitvoering en een uniek model.
vette camo op je flak.

Verder vind ik het een klein beetje lastig om de details goed te zien. Ik weet niet of je een spiegel refex camera heb of een andere camera waar je de instellingen kan veranderen. Mijn advies is dan om te kijken of met de instellingen AV (diaframa) een waarde van rond de 10 kan bereiken. Hierdoor krijg je meer diepte scherpte in je fotos, eventueel kan je de iso aanpassen als je geen statief hebt. (bij deze diaframa zal de sluiter tijd hoger oplopen naar soms wel een seconde) door je ISO hoger te zetten kan je zorgen dat je sluitertijd redelijk blijft (1/30 is nog wel stil te houden)

Succes en op naar je volgende, deze wil ik op KMK iig live zien

Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan