Hoofdsponsor

1/35 Stug III Ausf.G [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier zijn de overzichtsfoto's:

attachment.php


attachment.php
 
Nu ik het totaalbeeld zie kan ik zeggen dat het echt wel een meerwaarde is imo. Ik vind het alvast zeer geslaagd.
 
Dit is zeer zeker een meerwaarde voor mij, misschien iets meer asymetrisch leggen ten opzichte van elkaar?
maar in ierder geval zien ze er niet uit als katoen hoor, mooi gedaan.

Grzt Bart.
 
Aan jullie reacties te zien ga ik ze erop lijmen. Juist nog een vernis erover en klaar.
Bedankt voor jullie mening hieromtrent.
Binnenkort de eindfoto's.
 
Dit is zeer zeker een meerwaarde voor mij, misschien iets meer asymetrisch leggen ten opzichte van elkaar?
maar in ierder geval zien ze er niet uit als katoen hoor, mooi gedaan.

Grzt Bart.

Inderdaad Michel, dit zou ik ook doen, maar vind ze super geslaagd.
 
Zeer geslaagd model Michel, zeker als het je eerste is. Moest ik jou zijn, ik zou meedoen aan een wedstrijd, alleen al om te zien wat andere er van denken. En ik zou niet verschieten mocht je in de prijzen vallen.
 
Merci Tom en Christoph. Misschien ga ik meedoen met de wedstrijd in Willebroek als er een beginner categorie is.
Gewoon voor de fun :)
 
Zeer geslaagd model Michel hier kan je terecht fier op zijn...
En die wedstrijd moet je zeker doen...;)
 
Misschien ga ik meedoen met de wedstrijd in Willebroek als er een beginner categorie is.
Gewoon voor de fun :)

En jij denkt dat ze dat gaan geloven met dit model ;)
Nee hoor, zeker doen, is altijd leuk om te horen dat je model waardering krijgt...
 
Merci mannen.

Bij het nemen van de eindfoto's is het model van de tafel gevallen. :(

Ik hoop dat ik het terug kan herstellen zonder dat het opvalt. De loop is afgebroken, de kist achterop de tank is eraf en stuk en ook een luik van de motor is eraf.
De eindfoto's zullen dus nog wat op zich laten wachten...
 
Jammer om te horen, hopelijk krijg je dit nog gefikst, was een mooi model
 
Ik ge de foto's net voor de ongelukkige val gebruiken als eindfoto's. Het ziet er wel naar uit dat ik het terug in orde krijg met secondelijm zonder al te veel zichtbare breuklijnen.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


Iedereen erg bedankt voor de reacties en de tips en hulp. Zonder jullie was het model niet zo mooi geworden.
Ik heb veel geleerd bij dit eerste tankje en het smaakt naar meer.
 
Ziet er mooi uit, een geslaagd model. Als je nu toch aan het herstellen bent, op het machinegeweer (vooral het schouderstuk, 6de foto) zit nog een ferme gietnaad ;-)
 
verdikke, die ben ik vergeten weg te schuren. Dat kleinigheidje zal nog aangepakt worden.
 
Ik denk dat dit een zeer mooie eerste tank genoemd mag worden, er zitten veel kwaliteiten in. Zo vind ik de stammen meer dan geslaagd, ze maken in grote mate je model. De camo is mooi van kleuren en de vlakverdeling zit ook goed. De weathering is zeker niet overdreven en zelfs subtiel, maar boeiend genoeg. Het figuurtje lijkt netjes ! Als je wedstrijden wil meedoen in de beginnersklasse zal je zeker indruk maken. En ik zie nu al dat je snel een advanced zal worden !
 
Merci voor de complimenten mannen, ik ben er zelf ook heel tevreden over. Toen ik eraan begon had ik zeker niet verwacht dit zo klaar te spelen.
Eigenlijk was buiten het lijmen zowat alles eraan voor mij een eerste keer.

@ christoph: Ik ben nog aan het nadenken hoe ik een sokkel of mooie houten plaat kan maken op het tankje ten toon te stellen maar ik weet zo direct niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan