Hoofdsponsor

Slowchat leden en beheerders

bedankt voor jullie inzet... zeer gewaardeerd, daarom niet altijd met woorden. En hopelijk hebben jullie nu ook een beetje meer tijd voor de hobby
 
Ergens heb ik hier een minder goed gevoel bij, ik hoop echt van harte dat ik mij vergis...
Het voortbestaan van dit forum, denk ik, zal vooral afhangen of onze vaste leden ook zullen reageren op posts waar ze zelf geen of weinig interesse in het onderwerp hebben, maar wel in het "bouwen" zelf. Want dat is, denk ik veelal een soort van "grens"... "neen ik heb geen interesse in boten, dus ga ik niet kijken naar posts over de bouw van een boot"... of "neen ik heb geen interesse in tanks, dus ga ik niet kijken naar een post over het bouwen van een tank"... terwijl, of je nu boten, tanks, vliegtuigen of whatever bouwt, in plastic, hout, papier, karton of groenten, er altijd wel iets geleerd kan kan worden van de "andere" bouwer.
 
Ik blijf actief op het forum. Door slechte gezondheid nog niet veel kunnen bouwen dit jaar maar dat komt wel weer terug stilletjes aan. Dus mijn bouwtopic is even op hold gezet maar niet gestopt.

Ik probeer wat van alles te volgen hoor en reageer regelmatig. Ik ben me bewust dat een forum dat nodig heeft en er zijn er percentueel gezien erg weinig die dat doen op het gehele leden aantal. Maar dat is al een paar keer aangehaald en denk niet dat dit gaat veranderen helaas.
 
Beste @Michel en beste @Roy vd M. , ik veronderstel dat we er gewoon het beste zullen moeten van maken zeker hé. Ik besef ook wel dat het eigenlijk, als je het bekijkt (ik heb niet de toegang om statisieken te trekken) het eigenlijk slechts een relatief klein percentage van de leden zijn die posten, of wat nog belangrijker is, die ; die reageren, maar het is juist dat kleinere percentage die de echte motor van een (online)gemeenschap is en die echt essentieel is voor het voortbestaan ervan.
Daarom hoop ik van harte dat onze medemodelbouwers niet in de verleiding komen een paardenbril op te zetten en enkel nog topics te bezoeken (en te reageren) die in hun eigen interessesfeer liggen. (sorry voor de nogal oubollige uitleg).
 
Michel en Roy bedankt voor de tijd die jullie in het forum hebben gestoken.
Hopelijk hebben jullie snel wat meer tijd om de vooruitgang van je eigen werkje te tonen.
Maar ook wil ik al die andere bedanken die regelmatig of wat vaker dan ik de bouwverslagjes bezoeken en reageren.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan