Hoofdsponsor

Slowchat leden en beheerders

Hopelijk verdwijn je niet uit het zicht Roy en ook van mij uit een grote dikke Vlaamse “Merci” voor je inzet gedurende de voorbije jaren.
 
Bedankt voor alles Roy, en zoals Erwin ook schrijft, hopelijk verdwijn je niet in de schaduwen...
 
Ook vanwege mij een hartelijke dank voor je inzet Roy.
Ik kijk al uit naar je volgende bouwsels en hoop zoals iedereen dat je nog lang op ons forum actief blijft.
 
Bedankt voor je tijd en werk wat je in het forum heeft gestoken (ook de anderen mensen achter de schermen)
 
Respect voor al wat je gedaan heeft voor dit forum Roy.
Heb je leren kennen als een sterke persoonlijkheid met het hart op de juiste plaats.
Hoop ook dat je in de buurt blijft met uw komende werken en dat we het dak van de citroen nog te zien krijgen.:biggrin:
 
Dank allemaal voor jullie reacties!!!

Ik verwacht dat ik de tweede helft van dit jaar meer tijd ga krijgen om weer aan die auto te gaan werken en dan komen de updates weer. Dat hemeltje is zoveel werk… maar ik ben al ver!
 
Dat hemeltje is zoveel werk… maar ik ben al ver!
Ik vermoed dat je het nu over de Traction Avant hebt toch ? Terwijl ik mij steeds afvraag wat er met het Fusion 360 project Delage (of zo men wil "Safad") tegenwoordig nog gebeurt.
 
Ja die Citroën. De Delage staat daarna op de planning maar als ik het ineens in mijn bol krijg om te gaan tekenen, ga ik daar mee verder.
 
Ja die Citroën. De Delage staat daarna op de planning maar als ik het ineens in mijn bol krijg om te gaan tekenen, ga ik daar mee verder.
Als je resin prints nodig hebt moet je het maar laten weten hé Roy, je hebt het digitaal materiaal, ik kan ze wel voor je printen indien nodig. :)

Edit mijn huidige resinprinter heeft weliswaar geen al te groot printvolume en is dus meer geschikt voor details...
 
Dank je wel voor het aanbod. Wat de Delage betreft, die bouw wil ik volledig 'the old fashioned way' doen, vanaf het moment dat ik tekeningen heb. De blauwdrukken van de Delage zouden in de oorlog verloren zijn gegaan (behalve van de motor en versnellingsbak... die laatste heb ik wél, die van de motor heb ik helaas niet, die heeft een museum in Engeland maar vooralsnog willen ze die niet ter inzage geven). Dus zodra de tekeningen er zijn, wil ik aan de slag met draaibank (handmatig, niet electronisch), frees (handmatig, niet electronisch), photo etch, zilversordeer et cetera et cetera. Dat is mijn droomproject en ik wil tegenover mezelf bewijzen dat ik dat kan. Maar zoals gezegd, wel erg dank voor het aanbod!
 
Wel wel Wel wie had dat gedacht , de ooit zo strenge leermeester die zich als moederkloek over ons ontfermde stopt ermee , ik denk dat het ons allen raakt , maar verlaten doe je ons niet , en ook ik hoop dat je eindelijk terug je geliefde hobby a volle charge kan verder zetten
Roy bedankt voor alles in goede en kwade dagen
We zien ons nog wel he
grt
Marc
 
Roy, bedankt voor wat u allemaal gedaan hebt voor het forum.
 
Om dan maar even door de volledige zure appel heen te bijten, @Michel heeft te kennen gegeven te zullen stoppen met het verslag doen van de nieuwste releases.

Anderhalf jaar lang heeft hij in dit subforum alle nieuwe kits getoond, van plastic tot 3D-print, van motorfiets tot slagschip. Het ging om nieuw tool-kits dus niet om heroplages. We hebben dus anderhalf jaar lang op de voorste rij mogen zitten, iets waar we Michel als forum erg dankbaar voor mogen zijn! Vanaf hier, dus grote complimenten en erkenning.

Indien iemand dit werk van Michel wil overnemen, vernemen we het graag (ca. half uurtje werk per week). Zo niet, dan zal het kit-update-gedeelte het incidentele karakter hervinden zoals het eerder had.
 
Dag allemaal,

Na afloop van de komende forummeeting (18 mei) zal ik mijn taak als administrator neerleggen. Mijn oorspronkelijke taak toen ik admin werd, was herstructurering van het forum. Jullie herinneren je het nog wel... van een laaaaange forumindex met vele tientallen categoriën, iets overzichtelijks proberen te maken. Die herstructurering zit er al een tijdje op. Jelle (Camaro69) had me daarna verzocht nog een tijdje als admin mee te draaien. Dit heb ik langer gedaan dan ik van plan was, maar met liefde. Uiteindelijk staat de structuur nu en draait het forum op die structuur prima zoals het draait.

Ik heb het als eer ervaren mee te mogen helpen aan het opwaarderen van het forum. Hopelijk krijg ik binnenkort weer 's wat tijd om te bouwen, dat wordt dan voortgang met de Citroën Traction. Alsdan, zien jullie de updates wel tegemoet.
Dank je @Roy vd M. voor de vele urehern die je hebt vrijgemaakt om dit forum te helpen maken tot wat het is vandaag. De 'revamp' en structurering die je hebt doorgevoerd was nodig en in mijn ogen een groot succes. Alle begrip dat dit een eindige taak is, en hopelijk kan je nu meer tijd doorbrengen met de hobby zelf. Benieuwd naar je komende updates die steeds een plezier zijn om te lezen.
Dirk
 
Michel, eveneens bedankt voor je bijdrage aan de werking van het forum. Maar je blijft (net zoals Roy) hier actief veronderstel ik. Wij zien en horen mekaar hier wel verder (y) :-).
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan