Hoofdsponsor

1/35 Sd.Kfz.250/1 Neu van dragon [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik keek zojuist en moest mijn kaak oprapen van verbazing amai zeg
das echt mooi om zien.
 
Hoi Tom,

Dat interieur is verdikkeme prachtig zeg!

Als ge nu over die stoelen een zwart sludge'ke doet, dan krijgt ge een mooie leatherlook. ;)


Ik ben al benieuwd naar het vervolg.


Droop
 
Zoals het al meerdere keren is vermeld ziet het interieur er supper uit als ook het motorblok....
 
schoon interieur! Idd zoals Droop aanhaalt een washke van raw umber olieverf. Daarna met een clean penseel, gedrenkt in thinner op de plaatsen waarop veel gezeten wordt de wash wat weghalen zodat je een schoon overgang krijgt van donker naar licht (afgesleten) leder. Voor de rest vind ik hem toppie!
 
Mooi interieur,zou de vloer inderdaad wat aanpassen met een metaal kleur en dat leer van die zetels nog wat bijwerken.
Anders picobello man.
 
Ja hoor, heel erg goed die motor en dat interieur, ik zat al vol spanning te wachten tot deze update er zou zijn. Ik moet binnenkort ook nog es verder doen aan een voertuigje dat ik aan het bouwen ben, en hier zit ook een motor in.. ik krijg er de rillingen van, nog nooit heb ik zoiets geschilderd en het lijkt me echt moeilijk.
 
kan er niet veel meer op zeggen dan dat Tom wel heel goed bezig is. Ben al benieuwd naar de volgende update.
 
ApplausApplausApplausik weet niet wat ik hier moet op zeggen, mooiApplausApplausApplaus
 
alvast bedankt gasten

@famo : alvast bedankt voor de goede uitleg met een demostratie op de clubavond van graffitie poeders
@Beyond : heb ondertussen al enkele mooie camo 's schema's kunnen ontvangen van Silenoz

ondertussen niet stil gezeten en verder de binnenzijden afgewekt
en met volle moet de vloer een beetje veranderd
en hier zijn de foto's

1_IMG_0395.jpg

1_IMG_0397.jpg

1_IMG_0400.jpg

1_IMG_0401.jpg

1_IMG_0402.jpg

Nadien is de bovenzijde al gelijmd op het onderstel en naden bijgewerkt
bij de volgende update zal ik er foto's van plaatsen

tom
 
Wat een knap interieur zeg.
En je motor ligt er netjes in.
 
schoon werk!! goed bezig!! Wash misschien net iets te dik aangebracht...
 
Ik moet koenele bijtreden wat die wash betreft. Allez het zal ook wel die pinwash zijn dat hij bedoeld. Het best is met een penseeltje ,bevochtigd met verdunner , de wash blenden (hardheid wegnemen door middel van dat penseeltje).
Voor de rest alleen maar goeie commentaren
 
Ja tom ge hebt goed opgelet in de les bij Famo, enkel die wash wat afzwakken en het is top.
 
@: Camaro69,silenoz ,koenele : bedankt alvast
@ Famo en DJs: de wach kon ik niet zoveel meer verzwaken omwille ik toe ook al de bovenzijde er op gelijmd had ,toch heb ik
waar ik nog aan kon verder bijgewerkt

De boven bouw had een redelijk goed pasvorm , met een vijl en schuurpapier 600
heb wel de achterzijde schuine zijkanten een beetje moeten bijwerken .

dit zijn de materialen die ik gebruikt heb voor de verder AB werken tot nu toe

1_IMG_0441.jpg

had nog nooit met witte valleyo primer gewerkt , mijn conclusie :
supper spul om te gebruiken, heb hem rechtstreek uit de fles gebruikt
en vindt het supper om mee te werken .
en vervolgens de kleuren die ik heb gebruiktvan tamiya

het hoofd kleur heb ik meer buff geven dan dessert yellow
de camo heb ik redelijk simpel behouden

de foto's

1_IMG_0443.jpg

1_IMG_0444.jpg

1_IMG_0445.jpg

1_IMG_0446.jpg

1_IMG_0447.jpg

ja nu pas gezien dat er waarschijnlijk een druppel verf binnen op het vloer gedeelte ligt en moest je mij eens horen ,ja dat zal een beetje bij werken zijn
hoppelijk zijn jullie een beetje te vreden maar ik ben nog niet 100% tevreden
maar hoe meer ik het zal doen , hoe meer ik het onder de knie zal hebben .
tom
 
ziet er redelijk uit.

Eventueel met je hoofdkleur de randen aan je cammo nog eens overspuiten, heb het idee dat het groen voorbij het bruin in het zandkleur komt op sommige plaatsen. Als je de overspray wilt beperken/controleren kan je werken met worstjes blue-tack/posterbuddy/... hoe groter de diameter van het worstje hoe meer overspray je kan creëren. Gewoon loodrecht erop spuiten. Als je het freehand wilt doen, lagere druk en heel dicht komen met de naald, eventueel het beschermstukje voor je naald demonteren, maar dan wel heel goed opletten...
 
Tom wij hoeven niet tevreden te zijn hoor want het is jou model;)

Maar tot nu toe ziet het er allemaal goed uit en de kleuren die er nu op zitten vind ik zeer geslaagd.

Ron
 
Vind het camo-patroon heftig gedaan . Prachtig
 
Tom, het ziet er zeer zeker goed uit, ik zou enkel net als Silenoz zegt, de camo net iets sterker kleuren.
 
Je camo ziet er goed uit hoor :)

Zoals reeds vermeld, ietsje scherper afwerken, en ik zie het niet goed op de foto's, maar vergeet je motor deksels niet om een beetje mee te spuiten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan