Hoofdsponsor

1/6 Sd.Kfz.167 StuG IV (Metal kit ) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Droop ge hebt hier een bende goede mekaniekers in dienst genomen. :)
 
Wat een project Droop :wow:, dat deze mij niet eerder opgevallen is..
Veel succes verder, blijf het volgen.
 
droop , stefan kan al aardig hoe weg met den draaibank ,is al een volleerde stielman geworden die mooie dingen maakt

tom
 
Mijne heren, Bobby en Stefan laten jullie danken. :D







Vervolg

droopy-ke-albums-sd-kfz-167-stug-iv-picture61045-025.jpg



droopy-ke-albums-sd-kfz-167-stug-iv-picture61046-026.jpg



droopy-ke-albums-sd-kfz-167-stug-iv-picture61047-027.jpg



droopy-ke-albums-sd-kfz-167-stug-iv-picture61048-028.jpg



droopy-ke-albums-sd-kfz-167-stug-iv-picture61049-029.jpg



droopy-ke-albums-sd-kfz-167-stug-iv-picture61050-030.jpg



droopy-ke-albums-sd-kfz-167-stug-iv-picture61051-031.jpg




Wordt vervolgd,


Droop
 
Milj**r , ik wil ook zo'n modelbouwkit. Gewoon te gek.
Die scharnieren maken het echt é, er zijn er hier toch nog die eens denken aan mij :O:O ...... :8 ....... :laugh::laugh:
 
De bouw gaat weer van een leien dakje, ik had dan ook niet anders verwacht ;)
Keep up the good work Luc!
 
Milj**r , ik wil ook zo'n modelbouwkit.

Om mee te nemen naar een clubavond ?

Je mannen hebben weer schoon werk verricht Droop, ze zullen nog een kraantje moeten aanschaffen om die rupsen te monteren. ;)
 
Ja hallo, das precies nog de moeite! Mooie updates ^^
 
Droop , sjiek gedaan
zou je mannen eens extra verwennen , want komt allicht een zeer zwaar kluske aan , 2 X2meter tracks er op leggen is een zwaare klus zulle

tom
 
Zou toch niet nog groter bouwen Droop, anders zul je groter moeten gaan wonen :laugh: zo krijg je een idee hoe groot dat allemaal is :unsure:
 
@ Isola2 : Ik heb een donkerblauw vermoeden dat het volgende model van Droop een schaal zal hebben van 1/1......... :8
 
@ Iedereen: hartelijk dank voor de leuke reakties. Stefan & Bobby konden hier soms met moeite hun lach onderdrukken. :laugh:

Wat die 1/1 KIng Tiger betreft: merci'kes maar ik heb al genoeg aan een 1:16 exemplaar. Die is al groot en zwaar genoeg. :laugh::laugh:


---------------------------------------------------------

Momenteel ben ik bezig met de voorbereidingen tot het modificeren van de loopwielen en sprockets.
De resin wielen zijn bij het model nogal 'basic' uitgevoerd en dat staat natuurlijk niet op een 1:6 model.
Daarom dat ik die nu stuk voor stuk met de nodige, zelf gedraaide metalen onderdelen en boutjes/ moertjes ga upgraden.
Allez, dat 'zelf gedraaid' moeten jullie met een korrel zout nemen. Stefan ging dit voor z'n rekening nemen. :8


Zo vlug moegelijk komen er terug foto's van de werkzaamheden.


Grüße,

Droop & Co.
 
Je hebt er de vaart in Droop ! Man als die klaar is wil ik die toch graag 'ns live zien !
 
Edit:

De mannen komen me hier zeggen dat er aan de wielen enorm veel werk is en dat de foto's nog niet voor morgen zullen zijn.

Daarom hebben we besloten om jullie ondertussen nog een filmpje aan te bieden.
Het gaat hier over de promofilm van m'n 1/6 M5A1 Stuart.

Terwijl dat jullie de film bekijken gaan Stefan en Bobby er terug hard tegenaan.

Voor de film: hier klikken.



Veel kijkplezier.



Droop

PS: de draaibank draait hier nu overuren. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan