Hoofdsponsor

Schnitzer 635csi ( bmw )

ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
definitief uit de doos
BOUWBUDGET
de benodigde verf meer niet
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Beste modelbouwers het schijnt wel stukken beter te gaan met die decal bescherming , ik had een laagje gespoten maar dat bleek toch net niet goed genoeg te zijn
Na een tweede dikkere laag en goed te laten drogen ging het perfect
Opletten want zit er een soort vel ( vlies ) over heel het blad decals , gevolg is dat je ze nu zeer dicht bij het decal moet uitknippen anders heb je een doorschijnend vel dat overal uitsteekt
Marc
 
Komt blijkbaar goed.De moed zeker niet opgeven.
Marc S.
 
Net je topic doorgelezen Marc. Jammer van die decals …
ik heb deze in de jaren 80 al eens gebouwd, was eigenlijk overtuigd dat dit een Tamiya kit was , blijkbaar zijn mijn herinneringen aan deze kit fout.
 
Ik heb de Alpina ook liggen weet ge nog waar de decals ook stuk waren het is identiek maar van Revell Premium reeks Juist twee verschillende motoren , je ziet maar hoe die mallen gebruikt worden he
Marc
 
zou niks voor mij zijn al dat gepruts met die decals , maar jij houd de moed er in, prima succes met de laatste te kleven vellen.
 
Beste collega bouwers , op dit moment gaat het weer wat moeilijk om te bouwen af en toe een klein stukje hoor
Maar heb nu terug wat meer werk met Liliane te verzorgen haar voeten staan vol blaren en zien bijna zwart ,komt van het wandelen en door de chemo is haar huis zeer zwak
Maar ik hoop deze week toch nog iets te posten , volgen doe ik wel hoor
Groetjes
sorry dat ik jullie hiermee belast
 
U belast ons er niet mee hoor Marc.
Groetjes aan Liliane van ons.
 
Het belangrijkste eerst , dat andere komt wel een keer.
 
Hallo beste vrienden eindelijk ben ik ertoe gekomen om nog eens iets te posten aangezien de weinige tijd die ik nu heb door de verzorging van mijn vrouwke
Alle decals staan zo goed als slecht erop een paar uitschuivertjes bijna niet te zien zeker niet na 2 laagjes clear lak
Ik heb nu de raamlijsten in chroom gekleefd met BMF omdat ik geen afplaktape durfde te kleven op de oude decals







eerst had ik de chroom gekleefd en daarna het zwart van de rubber , maar dat was ook geen goed idee moest toch weer lichtjes afplakken




De andere zijde ben ik dan andersom begonnen , eerst het zwart van de rubbers en dan goed laten drogen en dan de chroom geplakt dat ging wel beter






Zo dat was het dan weer voor nu hopelijk kan ik in de toekomst weer meer bouwen maar dat hangt nog af van veel factoren he
grt
Marc
 
Goed dat je weer aan het bouwen bent Marc, al is het maar beetje bij beetje en al is het bouwen afhankelijk van andere dingen aan je hoofd.

Ik vind het er tot nu toe knap uitzien.
 
Toch wel een heel mooi resultaat met zo'n delicate bouw. Het aanbrengen van de fragiele decals is heel goed gelukt.
Beterschap aan je echtgenote en dat je snel weer meer tijd hebt voor leuke dingen samen.
 
Goed dat je weer bouwt Marc , jammer van die decals , maar had dat wel verwacht van zo’n oudje , benieuwd naar het vervolg


Greetzzzz Modest
 
Telkens ik deze draad zie verschijnen schijn ik "schnitzel" te lezen... lol, nochtans heb ik pas een eendenborstfilet met porto-chocoladesaus binnen (zelf gemaakt (de saus, niet de eend)).
Wel grappig eigenlijk die decals, reclame maken voor onderdelen van het automerk dat statistisch gezien het meest in panne langs de weg staat :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan