Hoofdsponsor

Schnitzer 635csi ( bmw )

ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
definitief uit de doos
BOUWBUDGET
de benodigde verf meer niet
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
@ Ron dat had ik wel gezien maar ik dacht dat ik het chroom achteraf kon aan brengen maar het is meer bling bling dan zwart zodus
@ Willy ik heb deze gebruikt omdat sommige elektrische dunne draden zomaar niet plooien in de vorm die men wil he , en het geluk was dat ik daarvan nog een vol rolletje soldeerdraad heb liggen
 
Wegens mijn minieme kennis in auto's blijft het bij kijken en genieten van het geleverde werk alhier.
 
Thanks Pascal de miserie is gisteren al begonnen met de eerste decal op de motorkap , het duurde al heel lang eer die los kwam in het water dat is al een slecht voorteken , dan begon die grote decal al te brokkelen en eenmaal hij erop zat trok deze allemaal rimpels die gedeeltelijk wel weg trokken maar niet allemaal en dan tot overmaat van ramp is er al een stukje decal verdwenen en juist aan de voorzijde
Het valt wel niet erg op maar het is toch weg , heb het veel later terug gevonden aan de onderzijde van de motorkap maar was al zo opgedroogd dat hij er in kleine stukjes af kwam en niet meer te gebruiken is
Nu heb ik een spuitbusje liggen om decals te beschermen en men gebruikt dat best bij zelf geprinte decals , nu heb ik de overblijvende decals ermee ingespoten in de hoop dat deze heel blijven he
grt
Marc
 
Ziet er mooi uit.Wel spijtig van de decals.
Marc S.
 
Thanks Pascal de miserie is gisteren al begonnen met de eerste decal op de motorkap , het duurde al heel lang eer die los kwam in het water dat is al een slecht voorteken , dan begon die grote decal al te brokkelen en eenmaal hij erop zat trok deze allemaal rimpels die gedeeltelijk wel weg trokken maar niet allemaal en dan tot overmaat van ramp is er al een stukje decal verdwenen en juist aan de voorzijde
Het valt wel niet erg op maar het is toch weg , heb het veel later terug gevonden aan de onderzijde van de motorkap maar was al zo opgedroogd dat hij er in kleine stukjes af kwam en niet meer te gebruiken is
Nu heb ik een spuitbusje liggen om decals te beschermen en men gebruikt dat best bij zelf geprinte decals , nu heb ik de overblijvende decals ermee ingespoten in de hoop dat deze heel blijven he
grt
Marc

Marc, als je die spuitbus gebruikt hebt moet je de decal wel mooi rond losknippen alvorens je hem wil gebruiken. Het zal eveneens langer duren dan normaal vooraleer hij los komt dus zeker niets forceren.
 
Dat had ik al gemerkt vroeger het vormt een soort vlies bovenop het decal
Dank u voor de info
 
Ben benieuw naar dat product. Is me iets dat ik helemaal niet ken.
 
Michel dat is het spuitbusje waar je om vroeg , er zijn nog andere merken , ik weet niet of Brouwers ze nog verkoopt maar die hebben dat ook gehad met een grotere spuitbus
Goed spul maar je moet dan toch uw decals zorgvuldig uitsnijden naast de lijntjes zal ik zeggen omdat het een vel vormt
marc
 

Bijlagen

  • IMG_8951.JPG
    IMG_8951.JPG
    471 KB · Weergaven: 0
Het was te verwachten , met of zonder de beschermende laag vallen gewoon uiteen als ik ze van het papier probeer te verschuiven
Ik weet niet meer wat ik moet doen zonder decals of een eigen versie maken
Ik kan ze bestellen in Amerika 19$ , ik heb daarstraks het kofferdeksel gedaan en de decal viel uiteen tijdens het drogen
 
Is dat jammer Marc. Heb je de decals ingescand alvorens te gebruiken?
 
neen vergeten maar dan nog is dat geen goede kwaliteit hoor ik heb nu wel een adresje ik ga daar eens horen morgen
 
Dat is spijtig en hoop dat je ze kan vervangen.
 
beste vrienden , ik heb besloten om toch verder te gaan met de decals ik zie wel hoe het uit draait , nu heb ik ze ingespoten met het product om de decals te sealen ( verzegelen ) maar bij het kofferdeksel liep het toch weer een beetje mis de driekleur scheurde , ik heb het mooi terug tegen elkaar geschoven maar tijdens het drogen is die scheur toch ietsje terug opengegaan
Nu moest ik gisteren ( donderdag ) met Liliane terug naar de kliniek omdat ze nu medicatie krijgt op haar maat en tevens een controle kreeg vanwege haar ziekte , juist voor we vertrokken had ik de decals nog eens goed ingespoten een dikke laag , en eenmaal thuis in de vroege avond heb ik dan de eerste linkse achter vleugel gedaan en omdat het om een redelijk grote decal had ik wel schrik , want als deze tegensloeg dan stopte ik ermee en zou alles er doen
Nu na het uitsnijden en in lauw water gelegd te hebben kwam de decal mooi los en voelde echt steviger aan , het zijn wel extra dunne decals daarom dat ze zo fragiel zijn
Hier enkele beelden


rechtsboven aan de rand mankeert het stukje




hier is de schade het grootst , maar ik heb nog veel decals van andere kitjes laat ons hopen of er niet te veel kleurverschil is met het befaamde driekleur van BMW dan kan ik het wel herstellen





deze zijkant ging vlekkeloos buiten een schoonheidsfoutje mijnentwege





de velgen hebben hun gouden kleurtje ook al gekregen




ik zie wel hoe het verder verloopt
grt
 
Had gedacht dat de schade veel erger ging zijn, vind dat het nog goed meevalt.
 
Ik vind het ook goed meevallen. Na het sealen met vernis kan je de drie kleuren eventueel spuiten.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan