Hoofdsponsor

1/18 SBD 3/4 Dauntless [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi mooi!

Goed te lezen dat de verf niet uitloopt. Met vallejo verf in de airbrush loopt het wel uit dus zal toch een andere samenstelling zijn in een spuitbus. ;)
 
Knap resultaat amai..!!En die grootte wel ferm !!
Grtz yves,
 
Ferm bakbeest,

En mooi afgewerkt:wow:

Wat die antennedraad betreft zou ik toch de voorkeur geven aan visdraad.
Is vrij simpel te plaatsen en je hebt keuze uit verschillende dikte's.
Met superlijm bevestigen aan de staart en nadien op spanning vastlijmen aan de antenne en overschot afknippen.

Hieronder een voorbeeld van mijn Arado
z3n3.jpg

En hier eentje met garen
maar op de onderste foto zie je duidelijk het 'pluizen' van het garen
l42i.jpg
s2dj.jpg

Succes.

Grtz.

Luc8)
 
Ik heb deze vandaag live mogen bewonderen en is een prachtig toestel mannen ook een mooi resultaat behaalt.
 
ja heb hem bewonderd en foto's van genomen in affligem ... wat een kanjer op 1/18 ... prachtig geconstrueerd jeanke, knap werk man !!!

qenl.jpg


subliem gewoon :)

ps : als je de fotos wilt zal ik ze je via email doorposten, deze is verkleind en met watermerk, heb de originele op mn schijf staan
 
@Luckske : Heb op aanraden van mijn vrouw toch geopteerd voor naaidraad. Ze had nog iets speciaal in haar naaidoos liggen. Weet de exacte benaming niet maar mijn vrouw noemt het cordonnait draad. Is zeer sterke draad die als je hem voorzichtig afknipt niet rafelt. Er zit ook zo'n gedraaide structuur in die draad waardoor ik dit beter vond dan visdraad.

@Buzzy en @Karel : Bedankt voor de positieve reacties. Pept mij een beetje op want ik was gisteren toch een beetje ontgoocheld dat ik niet in de prijzen gevallen ben.

@Karel : je mag me die foto's gerust doormailen. Zal u een pb sturen met mijn e-mailadres.

Groetjes,

Jean-Marie
 
Hey Jean, dat ge niet in de prijzen gevallen zijt, doet zeker niks af aan het mooie model dat ge gemaakt hebt.

Hebt ge de kans gehad om aan de jury te vragen waarom ze u geen prijs hebben gegeven ? Dan krijgt ge soms interessante tips.

Persoonlijk zou ik het toestel wat meer verouderen en wat gebruiks-sporen geven (roet van de uitlaat, olie, chips, enz.)
 
@Pascal : Heb niet meer de kans gekregen om de jury te spreken na de prijsuitrijking om de simpele reden dat ik al weg was. De jury legde de rond 15 h papiertjes met medailles op naast het model. Eens ik wist dat ik geen medaille gewonnen had ben ik maar naar huis gegaan.

Ik ga nu nog proberen de panellines iets meer te accentueren en hier en daar wat proberen te chippen en roet aan te brengen aan de uitlaten .Eerlijk gezegd was ik het van plan maar ben het toch niet vergeten zeker.

JM
 
@Luckske : Heb op aanraden van mijn vrouw toch geopteerd voor naaidraad. Ze had nog iets speciaal in haar naaidoos liggen. Weet de exacte benaming niet maar mijn vrouw noemt het cordonnait draad. Is zeer sterke draad die als je hem voorzichtig afknipt niet rafelt. Er zit ook zo'n gedraaide structuur in die draad waardoor ik dit beter vond dan visdraad.

Hey Jean-Marie,

Ik denk dat ik weet welke draad je bedoeld, en dat werkt ook prima.
Ik zie trouwens op de foto van Karel hierboven dat het goed gelukt is (zeer strak)
Spijtig dat je niet in de prijzen gevallen bent maar niks van aantrekken ik blijf het in elk geval een supermodel vinden.sdfkkjskng

Grtz.

Luc8)
 
Ach ja, dat je niet in de prijzen bent gevallen mag je zeker niet ontmoedigen om verder te gaan op de ingeslagen weg en ja... als ex-jurylid zie ik tegenwoordig op wedstrijden een heel hoog niveau t.o.v. vroeger... ik vind het nu wel verdomd moeilijk om daar de drie besten uit te halen, wanneer ik nu naar de wedstrijdtafel kijk dan zie ik al meteen heel wat modellen en dio's die ik een prijs zou geven, maar ja... er zijn er maar drie hé! :wub:
Maar goed, ik zou zeggen: "volgende keer beter", er zijn en komen nog wedstrijden genoeg waar je je kans kan wagen. Wat mij betreft is jouw toestel zeker een prijs waard, dus....
 
Hallo,

deze keer wel in de prijzen gevallen :D:D:D. Goud behaald op IPMS Gent Artevelde Challenge. Concurrentie was niet zo groot maar toch heel blij :8:8met het behaalde resultaat.
attachment.jpg
JM
 
Proficiat met de gouden plak.
 
Ik had het u daar al gezegd maar toch nogmaals proficiat man. Zeker verdiend. (en de andere? :) )
 
van hier uit ook een dikke proficiat
gr dirk d
 
@Buzzy : de andere medailles zijn van mijn zoon. Hij zal ze morgen wel op het forum zetten.
 
Ok maatje,

De familie heeft goed geschoord e man en dit ook terecht e.
 
Dikke proficiat Jean. Heb hem in "real live" gezien, was meer dan de moeite.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan