Hoofdsponsor

Anders / onbekend sampan de zwarte draak blz 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
WOW Dirk,

De sampan is echt fantastisch mooi !!!!!!! Heel knap gedaan man ApplausApplausApplausApplaus

Deze willen we natuurlijk volgend jaar op onze ledendag in real-live zien :)

PS : voor het visnet kunt ge misschien zo'n netje nemen dat men bij "doopsuiker" gebruikt ? Bestaat in allerlei kleuren en patronen, gewoon een geschenk- of praline-winkel binnenlopen, die hebben meestal verschillenden soorten.

"Wet Sellery"
 
thx mannen en pascal ik ga eerst ff afwachten wat er met de post aankomt :) maar al zeker bedankt voor de tip8)
 
Zeer mooi resultaat, ook hier gaat men hoed af hoor, je bent een krak wel te verstaan. ApplausApplausApplaus
 
Nou nou, ziet er goed uit man. Dat is zeker een plaatje in de kamer waard zou ik zeggen.
 
8) hoi beyond ik heb je visnet goed aan gekregen met de post. ik ga het eerst nog wel ff in de koffie steken en laten drogen en dan zal ik het morgen op de sampan leggen dan kunnen jullie het veschil ook eens zien.

thx voor het visnet en nu maar hopen dat ik grote vis kan vangen :laugh:
 
Ha, ik ben blij dat de post zijn werk heeft gedaan (wat niet altijd gezegd kan worden..)

Ben eens benieuwd naar het effect van dit visnet op je Sampan.
En ook naar de reacties van de forum-genoten ;)

Veel suk6,
Beyond
 
ik heb beyond zijn vis netje er op gemaakt en het ziet er stukken beter uit dus thx m8 ik ga het er ook oplaten zitten 8)

 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan, ik ben blij dat het je bevalt :))
Ik vind het ook mooier ogen... ;)

Grtz,
Beyond
 
Veul beiter :) Dit netje valt ook veel natuurlijker 8) Knap werk maat.
 
Hey Dirk,

proficiat met je resultaat. Je hebt ons hier de voorbije maanden laten genieten van een knap staaltje vindingrijk botenbouwvakmanschap. Om nog maar te zwijgen van de snelheid waarmee je dit project hebt geraliseerd...

Beschouw het volgende nu zeker niet als kritiek hé, maar gewoon als mijn persoonlijk gedacht... de kleuren van de kruik en het fruit en groeten vloeken gewoon met de rest van je bouwwerk. Ik vind ze gewoon te fel en te egaal. Er zit geen in vergelijking met de rest van alles wat je gemaakt hebt gewoon geen diepte in. Als je er nog zin in hebt zou ik daar toch nog iets aan proberen doen. Geef je spijs en drank dus een wash gevolgd door een drybrushoperatie.

Gelijk hoe, moesten Hubinon en Charlier je Sampan kunnen zien, dan zouden ze zich zeker vereerd voelen.

Heligroeten,

Nick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
thx mannen en nick het is gelijk ge zegt het vloekt enorm hard dat fruit. ik heb het gewoon zo goed mogelijk geschilderd en dat was it. plastic is niew voor mij :D maar ik zal je goede raad opvolgen en zal het zeker nog in orde brengen hoe het eind rezultaat zal zijn zal afwachten worden :)
 
Ziet idd goed uit zo.

Wel weer nieuwe plaatjes maken he. Voor straks. :laugh:
 
:D dan ga ik tog nog ff wachten rik mischien tik ik nog een chinees op de kop voor het eind van de groepsbouw en dan is hij helemaal goed ;)
 
Even niet bij groepsbuilds geweest en mijn mond valt weer open van pure verbazing.
 
jongens de sampan stont hier tog maar stof te happen en dus heb ik besloten om hem een beetje om te bouwen.

hij is nog niet helemaal klaar maar er word aan gewerkt.

2lsk7f7.jpg

nqspyv.jpg

er is niet echt veel aan veranderd enkel het zeil is naar voor gebracht en natuurlijk vaarklaar gemaakt :laugh:

ik hoop dat jullie dat niet erg vinden want de groepsbouw is tog gedaan
 
Ehhhh.. Amazone, zou je mij nog eens een stel foto's voor de gallerij willen toezenden?

Enne wat ben je nu van plan? Rc?
 
ik heb ijgelijk niet meer foto s dan hier op het verslag staan rik tog niet van dat hij af was.

ja ik ga er mee proberen wat te zeilen er zou nog een roer met servo op moeten en thats it.

ik heb de romp wel ijgelijk heel de boot met g4 behandeld en de romp nog met poxy

het is maar een klein werkje zoals je ziet ik ben er nog maar een paar dagen aan bezig en het is bijna klaar.

na de brommer van mijn vrouw gepikt te zijn en mijn koppakking van de auto te laten vervangen had ik ff geen goesting meer in de pinas want dan komen er tog vodden van als ik daar het kopje niet kan bij houden. dus trek ik ff een week uit voor mijn sampan te veranderen in een zeilend model . dan heb ik tog ff mijn zinnen kunnen verzetten en kan ik in zomer eens rustig aan het water gaan zitten zeilen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan