Hoofdsponsor

1/35 Revell M47 Patton [wip]

Een schoongeregend exemplaar is ook eens welkom. Mooi resultaat Steven.
 
Heel goed geslaagd Steven.
Persoonlijk zou ik er nog een pin wash aan toevoegen maar dat is natuurlijk mijn smaak.
 
Mooi geworden en goed opgelost met je wiel! Zoals eerder gezegd ook: leuke cammo!
 
Wow... Mooi machien geworden dit "tussendoor projectje" ;)
De hele militair toestanden spreekt niet direct mijn interesse gebied aan, maar toch een verdiende wow...

Ik heb als leek nog een klein vraagje ivm de cammo... worden deze patronen (op de 1:1 tanks) volgens een vooraf bepaald patroon geschilderd,en probeer je in de modelbouw zo goed mogelijk te kopieren, of werd/word dat door "Jan, de huis-, tuin- en tank schilder" maar beetje op goed geluk erop gekliederd?

Groetjes,
Kurt
 
Bedankt. Het kleurenschema is bepaald volgens het boekje, maar ik vond er voor dit type niets van terug. Wel van de M60, die een grotere koepel heeft.

http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/478858-poll-merdc-camo-what-3-would-we-want/

Het model is dus geschilderd op basis van de beschikbare foto's, vooral de zijkanten heb ik goed gevolgd. Het bovenaanzicht is een deductie van die aanzichten. Het groen is waarschijnlijk het gevolg van het gebruik van wisselstukken.
 
ferm gedaan en mooie kleuren al zijn tanks niet mijn ding Steven. grt Pascal
 
Hey,

Indd, een ferm machien geworden. :)
Camou is heel goed gelukt en ik kan Erwin ook wel volgen in zijn gedachte, een lichte pinwash zou niet misstaan, geen donkere maar een bruine pinwash om de contouren te accentueren.
Maar he, prachtig gemaakt Steven.... ;) :)
 
Bedankt, Swaken. Ik heb die wash nu niet gedaan omdat ik al met de airbrush een poging gedaan heb om de bouten wat te accentueren, toen ik die 0,15mm naald gekocht had. Vooral in de holtes van de loopwielen zie je dat.

attachment.jpg

Voor de wash maak ik graag gebruik van een standaardproduct om het hele voertuig er in te kunnen zetten. Helaas had ik voor zandkleur alleen een filter en dat neem wat van het contrast weg. Bij vorige zandkleurige projecten gebruikte ik wel eens plakkaatverf, maar de rode component bleek dan in de primer te trekken en was niet meer te verwijderen.
 
Na-oorlogse topics lees ik niet altijd, vandaar de late reactie.
Bij deze: heel mooie camo en eindresultaat!!!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan