Hoofdsponsor

recyclage plug ( DONE )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb enkel ervaring met spuitbus primer van Motip.
De grijze en de rode dekken heel goed en de witte iets minder goed maar na een paar lagen is de witte toch normaal ook goed.
Was je dek onbehandeld hout René? Zo ja, dan dringt de spuitbusprimer er in en is het logisch dat de houtstructuur er lang blijft doorkomen. Na een paar lagen moet dit echter wel veel beter zijn.
Onbehandeld hout kan je dan beter eerst met poriënvuller ofzo behandelen alvorens de primer te spuiten.
 
Primer van HUBO gebruik, dek al 3 dunne lagen ga volgende keer toch ander merk proberen. dat aantal lagen stoord me niet maar al 2.5 bus van 400 cc gebruikt ,denk meer oplosmiddel dan verf :@
 
Merk action ken ik niet waar koop je die?
 
Bedankt Michel, bredabaan schoten voor mij :)
 
Romp met spuitbus glanslak zwart/wit
Dek mat acrylaat met rol mosgroen moet antyslip voorstellen

HPIM1058.jpg
 
Zier er strak uit René, het mosgroen zie ik niet echt op de foto.
 
Gelukkig dat het licht mosgroen is, door met de verfrol te blijven rollen krijg je een ruwer mat oppervlak en word ook lichter dan in de pot ;)
 
het valt niet op michel omdat de schrans ook mosgroen is en je vergelijkt het dek met de schrans ;)

het ziet er netjes uit rené 8)
 
@ Rik heb mijn verf die ik al gekocht had gebruikt , blinken doet ze wel maar ga in het vervolg toch terug primer en eerste lagen met borstel zetten tot alles strak is en dan laatste laag spuiten en dan ga ik die van action eens testen.
Zou me eens een compressor moeten aanschaffen en een goed spuitpistool maar dat is voor na de winter, ga nu alles monteren en testvaren en dan tijdens de winter met electro prutsen en compas en gps programeren , kan lekker warm in de living :)
 
Mast en zeilen monteren om schoot en achterstag lengte te regelen

HPIM1073.jpg
 
nou dat ziet er wel heel goed uit hoor. Kan niets anders melden.

En idd. Gewoon je eigen weg volgen...

Als je goed kan schilderen heb je eigenlijk ook geen airbrusch nodig... :nowink:
 
wow rené de mast en zeilen staan er al op , knap hoor waneer is de maiden geplant ?
 
Geeft ineens een heel ander zicht zo met de zeilen erop. Mooi hoor!
 
Hey mannen bedankt voor de complimenten, even een dag met matige wind afwachten en dan alles fijn afstellen aan het water. Moet nog wel kabeltje van de potmeter onder de giek verlengen, stekker zit onder voorluik en moet los kunnen tijdens transport als mast word gedemonteerd. :D
 
hej rene,mooie boot en gelukte proefvaart,echt puik man
 
Proficiat met de proefvaart René. Je gaat toch aan de kant als er een schip passeert daar aan de vaart :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan