Hoofdsponsor

1/35 RC boot PT 117 ful scratch bouw 1/35

Dat ziet er zeer verzorgd en strak uit , denk dat je er zonde van gaat maken om echt te varen , krijg je natuurlijk aut. een veroudering :8
 
HI, HI , tijdens de Havenfeesten afgelopen weekend de mast en antenne er al afgevaren. Ondertussen al hersteld ,viel allemaal nog mee.
Ze gaat veel te snel als je het begint uit te leggen tegen passanten die wat vragen. even achterom kijken en ze zat in het riet.
Ben dus al geleerd, enkel in het midden van de vijver varen en bootje in het oog houden. Even de gas dicht als er iemand wat vraagt en daarna verder varen

@ René, ik heb het hele dek gezwabberd zodra ik thuis was met een speciale zelfgemaakte mini zwabber.
vgr Marc
 
Laatste up-date.
bij deze meld ik deze bouw als volledig afgewerkt.
zo meteen nog een laatste reeks foto's en enkel filmpjes.
Hierna rest me enkel nog een transport kist te maken, enkel verplichte huishoudelijke klussen in en rond het huis en dan...... beginnen we aan wat nieuws( rond half september)

daar ze te Boom bijna een ganse dag in het water gevaren heeft ( nieuw speelgoed.....) is er reeds niet aangebrachte verwering te bespeuren hier en daar maar dat heb je nu eenmaal met rc schepen. Ze vaart prima, vol gas is het wel wat overdreven maar soms toch even leuk om te spelen en in geval van nood ben je blij met wat extra snelheid om plaats te maken bv voor een zeiler zonder remmen.

DSCN1904_zps4ea1abdf.jpg

DSCN1925_zpsa9ba3038.jpg

DSCN1926_zps05589850.jpg

DSCN1927_zpscead9e1b.jpg

DSCN1929_zpsd597f3dc.jpg

DSCN1931_zpsa36f5aa2.jpg

DSCN1932_zps7a7e25d8.jpg

DSCN1934_zpsc061f203.jpg

DSCN1937_zps5d10a87c.jpg

DSCN1938_zps758b819f.jpg


vervolgt....
 
prachtig mooi eind resultaat .
gr dirk d
 
Prachtig werk Marc, de power zit ook goed, denk dat je zo wel dicht tegen de schaalsnelheid zit. Applaus
 
Marc,het einde komt in zicht....prachtig filmpje hoor, je model mag gezien worden!
Ik wens je dan ook veel plezier tijdens het varen :)
 
Marc,

Prachtig gemaakt, is een mooie boot geworden, mijn complimenten.Applaus
 
Dit bouwverslag was me ontgaan... heb het dus even doorgenomen, is ook altijd leuk. Wat ik bij het lezen vaststel is dat dit weer zo anders is dan een statische bouw, zoveel andere technieken, zoveel nieuwe dingen die ik weer zie :$

Veel respect bij deze full scratch bouw hoor. En dan nog eens je eigen bootje te water kunnen laten...helemaal af...leuke filmpjes! Felicitaties!
 
Knap eindresultaat Marc.
Weer een om trots op te zijn.

Mark
 
Merci allemaal, jullie lof betuigingen geven me extra stimulans om het volgende project te starten,

Schept die geen water dan?
Zeer zeker telkens je de bocht slecht inzet gebeurt het. Ze duikt met haar neus in de boeggolf. Het dek word overspoeld met water, de tegenover liggende schroef zuigt Lucht, snelheid valt weg, bootje komt terug horizontaal liggen, schroeven hebben opnieuw stuwkracht en weg zijn we opnieuw. als je goed oplet is het wel enkele malen te zien in het filmpje.
vgr Marc
 
Laatst bewerkt:
Proficiat Marc, ze ziet er mooi uit zowel in als uit het water ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan