Hoofdsponsor

1/35 "Quality Time" (Panther Ausf. G Late production) [wip]

Zo hier zijn we toch nog eens :D
Ik heb gelukkig tussen de beurs drukte door nog eens wat tijd gevonden voor wat te bouwen ;)
De soldeerbout heeft nog eens goed zijn best gedaan en er zijn weer wat details bijgekomen.

0071-1.jpg
0073-1.jpg
0076-1.jpg
0072.jpg
0074.jpg
0077.jpg

Cheers,
André

Tot Zondag allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
 
Dat is weer zoals ik het van je gewend ben he Dreke, loepzuivere bouw, zeer sterk detail, dat verwrongen trapke, het versleten handvegerke, eyecatching stuff !
 
Ja Dre, amai zeg wat een mooie bouw, enorm veel detail en zo veel te ontdekken... Ik volg deze bouw met veel interesse, want deze kit ligt ook tussen mijn stash.

We kijken uit naar meer man...

Ivan
 
Zalig! Nu nog de cleaning rod container (de buis met de kuisstokken) zeker? Da's altijd 'een leuke'. Vooral die handvatjes... :8

J
 
Mooi hoor goede bouw Andre.

Ron
 
Heel mooi gebouwd André, een meester aan het werk..
 
it's alive, alive, man dit wordt geen katje om zonder handschoenen aan te pakken... maar ziet er wel mooi uit
 
Super hoor, zeer nette bouw, de foto's zeggen genoeg...
 
Hier word ik stil van zie. Zo'n mooie tank, die zo prachtig is nagebouwd op 1/35e.

Hier doe ik mijn sombrero voor af.
 
@ Guy er komt nog wat eyecatching stuff bij ;)

@ Ivan ik kan je nu al zeggen dat het een pracht kit is dus zeker eens bouwen hé.

@ John die komt er niet op :nowink: .....................nee nee grapje het funny stuff komt het laatst :D

@ Thanks Ron

@ Burglar, Meester......... nee zover zijn we nog niet!

@ Silenoz nee er zitten nog geen beestjes in :D

@ Thanks Danny ;)

@ Beyond we blijven ons best doen 8)

@ Pastis niet te stil worden hé, laat af en toe maar eens wat horen.

Cheers,
André

Tot morgen ;)
May the Force be with you!!!!!!!!
 
Mooie realistische details op je voertuig André.

Effe off-topic :Helaas kan ik niet naar jullie beurs komen, verjaardagfeestje kleindochter is de reden. Nu met enkele jaren zal opa niet meer naar het feestje moeten komen en kan ik naar jullie beurs komen ;)
back on -topic
 
Ja en daar mag opa niet ontbreken, het zal heus ook wel een mooie dag zijn.

Cheers,
André
 
Hoi Allemaal,

Nu modelforce weer achter de rug is hebben we weer tijd voor te bouwen.
Dus hier zijn we weer met een kleine update van de Panther ;)

0080.jpg
0081.jpg
0083.jpg
0082.jpg

Cheers,
André
 
Tja Andrè het is en zal voor altijd een lust voor het oog zijn deze Panther....
 
hey andre dat ziet er weer allemaal geweldig uit!
ik heb me de voorbije 2 week al met mijn dust model geamuseerd,is wel is plezant.
alle tot de volgende.
gr jurgen
 
Ja man, ik zou deze wel eens graag geschilderd zien! Dat moet pas echt de moeite zijn! Vette panther!!!

Grtz, Erwin.
 
Crimineel mooie Panther, wellicht de strafste die ik ooit zag. Lekker druk aangekleed en klaar om een feest van kleuren op los te laten !
 
Hier heb ik nie veel woorden voor gewoon schitterend.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan