Hoofdsponsor

1/35 "Quality Time" (Panther Ausf. G Late production) [wip]

Puik werk Dré, een goeie keuze dat balsahout, meteen een natuurlijke houtnerf en geen gesukkel met het plastieken onderdeel dat je moet gaan vijlen om de PE er dan nadien op te plaatsen. Mooi!
 
Wederom een geslaagd pe werkje , het hout maakt het geheel zeer realistich

tom
 
Priegelwerk... brrrr... ik krijg daar koude rillingen van.
Maar wél mooi gemaakt André. ^^



Droop
 
Thanks allemaal 8)

Het enige nadeel van al die detail en het solderen is, het gaan allemaal zo langzaam vooruit:(

Dus veel kan ik weer niet laten zien :(

DSC_0011a.jpg
DSC_0015a.jpg

Cheers,
André
 
Langzaam, maar o zo leuk als er een update komt...
Telkens als ik foto's zie, dan komt het water mij in de mond ;)
 
De baar houder voor je tracks zijn top gemaakt

tom
 
Dat wordt haast even zot als de Faun van DJ's en Famo. Goe bezig.
 
Traag of niet, het blijft er goed uit zien hoor Dré - en eerlijk toegegeven, je gaat veel sneller dan ik :)
ik merk wel op dat het meest rechtse kettingkje op de foto precies nog wat zweeft.. het is wss wel moeilijk om het echt tegen je voertuig te kunnen krijgen, tenzij je gaat kleven natuurlijk.
 
@ Burglar : je hebt gelijk maar ik denk dat André er ook niet teveel wil aan wrikken en wringen. Dat zijn zeer fijne PE-stukjes en enkele keren weg en weer en ge hebt ze in je handen/pincet.

@ Chrchill : Die sparetracks ga je er toch weer afnemen om te AB-en of ben ik verkeerd ?
 
Hoi allemaal, bedankt voor de toffe reactie's ;)

Inderdaad het is zo als Famo al aanhaalde, de tracks moeten er nog van af dus de kettinkjes
hangen nog niet op zijn plaats en ze zijn zo fijn dat ik er nog niet teveel aan wil buigen.

Cheers,
André
 
Dat buigen zou ik ook laten tot op't laatst. Ziet er weer habba uit !
 
hey andre,dat ziet er weer allemaal heel goed uit,ook met allemaal veel engelen geduld:-)
tot morgen
groeten jurgen
 
Hoi Jurgen,

Morgen helaas geen club voor mij :(

Ik heb anderen verplichtingen 8)

Cheers,
André
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan