Hoofdsponsor

1/35 "Probleme ohne Hilfe" Hetzer vignette [wip]

Bedankt Beyond. ..
Erwin ik had me geen betere titel kunnen bedenken. ..
 
Dat gaat hier weer een ferm dioke worden, maar dat zijn we gewoon om van Danny mooie diotjes te zien hé.
Ik volg met veel belangstelling en verwondering.

Grtz
Koen
 
dit is topwerk,mooie vorderingen maat
 
Bedankt vrienden ik ga het beste van me zelf geven om jullie niet teleurstellen;)
 
Amai da beloofd.....:wacko:...Succes makker, verras ons...!!!!;)
@Erwin: goeie titel makker ;)

Grtz yves,
 
Hier zijn we weer met een kleine update van onze Hetzer,gestaag zijn we verder gegaan met het toevoegen van PE onderdelen die we bevestigd hebben met de wel gekende Gator lijm die zijn werk meer dan naar behoren deed...;)
Alles is wel in Dry-Fit toestand van daar dat er soms op de foto kleine spleetjes zullen vastgesteld worden van onderdelen die niet goed aan elkaar zullen aansluiten...;)
Totaal 59 uur gewerkt aan deze Hetzer.

001_zpswzmagvsa.jpg

002_zpszpm8iixf.jpg

003_zpsjkmr8ary.jpg

004_zpsynqflgx1.jpg

005_zpssqvnzepe.jpg

009_zpssvjmaukt.jpg

010_zps9fc3aith.jpg

011_zpsob5jpr0d.jpg

012_zps3rznofcp.jpg

014_zpsj8yyma16.jpg
 
Wauw, mooie update weer Danny ,gaat lekker vooruit :)
 
Bedankt jongens,een hele ervaring om te werken met PE naar mijn mening oogt het voertuig er veel realistischer uit maar ben je ook meer intensief bezig met modelbouw. ..

Bestaat er toevallig een site waar ik opzoek kan gaan hoe men juist alle onderdelen van een panzer noemt.:dry:
 
Ziet er goed uit Danny, die PE brengt alles inderdaad naar een gans nieuw niveau. mooi werk!
 
Schitterend Danny, gaat een mooie Hetzer worden.
 
Hey,

Indd, mooi die toevoeging met PE. Lijmen met Gator lijkt me nieuw te zijn. Dit ga ga ik zeker ook proberen op het volgende model. Enkel rijst bij mij de vraag over de sterkte van de lijm in de tijd... :)
maar zeker te proberen. Alles op waterbasis lijkt me goed en beter voor de gezondheid... ;)
 
Wow fraaie PE-set lijkt me Danny..!? Dat brengt idd het model altijd da meer bij wat het verschil maakt op het einde,als deze dan nog je schiderkunsten ondergaat...weten we dat we ons al aan iets wondermoois mogen verwachten..!!

Grtz yves
 
Ziet er terug mooi uit Danny, benieuwd naar het vervolg.

Grtz Bart
 
Gegroet beste mede bouwers ondertussen niet echt stil gezeten en wat verder gewerkt met PE en Gator lijm;)..
Weer een klein 11 uurtjes leer en bouw plezier in deze panzer gestoken dus we zitten nu op 70 uur,verder zijn alle PE werken achter de rug en kunnen we richting primer gaan en de verfkleuren gereed zetten.
De motorluiken zijn nog niet gemonteerd omdat deze open blijven staan en nog niet konden bevestigd worden,de MG zal na de spuitwerken geplaatst worden en ook voorzien van de nodige PE.:nowink:

En hier dan de nodige foto's...8)

001_zps6yquaqgz.jpg

002_zpsor3g3vwd.jpg

003_zpswg2snygn.jpg

004_zpsamnd4uui.jpg

005_zpsjgm69pkq.jpg

007_zpszf2ydwow.jpg

010_zpsohlc67je.jpg

019_zpsseswf6lp.jpg

023_zpst8g4sk4i.jpg

029_zpsrz2nisi7.jpg
 
Prachtige vooruitgang aan dit prachtig type tank.
 
Dat is al een prachtige naakte kit.
Ben benieuwd naar de outfit..
 
Bedankt Beyond heb daarnet de AB bovengehaald ;)de eerste kleur staat er op;)..
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan