Hoofdsponsor

1/35 "Probleme ohne Hilfe" Hetzer vignette [wip]

Er is totaal niets aan te zien dat je dit zelf gemaakt hebt, en dat het geen AM product is.. (als compliment bedoeld hoor ;) )
Prachtige schilderwerken ook.
 
Prachtig aangepakt , zeker niks over op te merken!

Well Done :)
 
Bedankt jongens,het is voor mij een geweldige ervaring om dit interieur te ontwerpen we zijn gestart met papier en potlood en natuurlijk genoeg referentie materiaal om alles te kunnen uittekenen,daarna is het elke keer weer meten en aanpassen;).
Nu gaan we gestaag verder met de bouw van de panzer en voorzien van de nodige PE onderdeeltjes....:dry:
 
Hey,

Danny, man, da's meer of goed. Zo zie je maar dat je eigenlijk geen AM nodig hebt als je beschikt over goeie info, en veel geduld :)
Alhoewel ik persoonlijk vind dat je iets teveel aan chipping hebt gedaan, maar da's dan ook mijn persoonlijke mening ;) , maar anders niets dan lof ;) :)
 
Da's photoshop ! Een foto van een real engine dat ge geplakt hebt op deze van Uw model.

Neeje, prachtig schilderwerk, de details in het motorcompartiment doen het als een echte lijken. Prima.

Groeten Rik
 
Ik moet vorige comments bijtreden Danny..verbluffend resultaat man...you've got the skills..!

Grtz yves,
 
Jongens dit zijn echt wel iets teveel complimenten maar wel heel fijnB:
In totaal heb ik ongeveer een klein 39 uur aan dit geheel gewerkt om alles te ontwerpen en de schilderwerken,sta er zelf van versteld hoeveel werk uur hier al inzit;)
 
Tijd vliegt als men iets doet wat men leuk vindt ;)
Maar het resultaat is er ook naar, veel werk, mooi resultaat...
 
Gegroet beste vrienden ondertussen toch een beetje aan de setting kunnen werken en de figuurtjes uitgekozen die ik ga gebruiken.
Echt veel is er niet gebeurt weinig tijd en te mooi weer om grote vooruitgang te boeken,wel eens aan het denken gegaan hoe het er bvb zou kunnen gaan uitzien maar nog niets heeft een definitieve plaats gekregen.
Het zal een landelijk ondergrondje worden bijna op het einde van WW2 dit is bewust gekozen zodat ik toch wat kleur kan toevoegen om een mooi contrast met de omgeving te bekomen.
Hou in gedachte dat er geen enkel figuurtje is opgekuist en dat ik nog wel opzoek moet gaan voor de juiste hoofdjes...

033_zpsvumbgyy1.jpg

034_zps2azxrjpt.jpg

035_zpsa0rpwsu8.jpg

037_zpseqwwaqxa.jpg

038_zpsbqbzr0ga.jpg
 
Aan de opstelling te zien zal het een mooie vignette worden, zeker met jouw schilder kwaliteiten ;)
 
Ok dat beloofd weer veel goeds van U he makker ,ik zien het al da ga weer een pareltje worden..
De poses van de figuren zijn alvast goed vind ik,het geeft al echt zo een stelling van ...we laten het berusten,het zit er toch bijna op...!
Kijk er naar uit om dit vignette tot zijn recht zien te komen en zoals Beyond het vemeldt met jouw schilderkunsten......!!!

Grtz yves,
 
Bedankt makkers,Yves je haalde het juiste gevoel boven in deze richting zal verder gewerkt worden en nog even naar een gepaste naam opzoek gaan voor het vignet ...
 
Als het in het Duits mag zijn: "Probleme ohne Hilfe", verwijzend naar de motorproblemen alsook de kleine kans op hulp.

Ziet er naar uit dat het weer een prachtig dio zal worden!
 
Erwin schitterende titel "Probleme ohne Hilfe" past perfect waar ik naar toe wil
Als een mod zich geroepen voelt dan mag de titel aangepast worden aub....
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan