Hoofdsponsor

1/35 Potteau '44 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm, te netjes, ja daar zit iets in idd, kan ik dit nog bijwerken? of is dit te laat voor deze?

famo, idd de beugels zijn mss iets te dik maar na dit prutswerk weet ik niet hoe het me met kleinere zou gaan hahaha
 
Wat het "iets te netjes" betreft kun je het misschien nog bijwerken door zijn uniform te bewerken met wash en/of pigment zodat het een wat bevuilde indruk geeft. Voor de rest dik in orde.
 
Idd Buzzy, had er ook al aan gedacht... Bij nadr inzien in de modder enzo vechten en er zo net uitzien :D dit wordt vanmiddag onder handen genomen :D
 
Klaar :D

betere foto's volgen later maar heb tot vanmorgen voor ik naar putte vertrok nog doorgewerkt om alles of te krijgen..

attachment.jpg
 
Mooi eindresultaat. Proficiat. Is volgens mij een kanshebber.
 
Kevin,
heb hem live met eigen ogen mogen bewonderen, subliem man, een pareltje,.....
 
Is inderdaad een pareltje.
Heb hem ook zien staan.
 
Ziet er zeer mooi uit, ben benieuwd naar de eindfoto's ;)
 
Prachtig eindresultaat !

Ik kijk al uit naar de eindfoto's, en het resultaat dat je behaalde in Putte.

Groeten Rik
 
btw, nog es bedankt voor de laatste commentaren :D

nu officieel de laatste hand gelegd... :D de afsluiting van de wei met de prikkeldraad en kapotte palen en gebroken draad waar de m8 erdoor is gegaan...
de palen zijn gemaakt van balsa hout, en de prikkeldraad ben ik het merk even van kwijt, moet ik nog eens opzoeke...
alleen moet ik nog U'kes plooien om deze over de prikkeldraad in de paal te duwen zodat deze zogezegd hiermee vastgehouden worden..

deze week volgen eindelijk de eindfoto's..

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Vet diorama, die scene komt zo echt over...
 
Pracht werkje. Veel oog voor detail.
Knappe schilderwerken.

Mark
 
Potverdikke alweer nen boer die biels gepikt heeft van de spoorweg.... alle gekheid op het spreekwoordelijke stokje, mooi werk man, ik wou dat ik dat kon.
 
Wel makker ,dit dio'ken zal ongetwijfeld in de prijzen vallen ,neem dat maar van me aan!
Is een blikvanger geworden,netjes :)
 
Echt knap geworden!!! Van wel merk zijn je figuren eigenlijk ?
 
Ziet er prachtig uit, met een beetje fantasie ga je zo een sigaretje mee roken, ben benieuwd naar de eindfotokes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan