Hoofdsponsor

1/35 Potteau '44 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Evil knievel en amazone bedankt :D

@ amazone, werkt wel goed, eens opgedroogd op sommige plaatsen opnieuw erover gaan, hoe meer je dit doet hoe harder het blinkt op die plaats...
 
Yo Kevin,

Zeker geen makkie, een modderige ondergrond maken.

Je werk ziet er overtuigend uit.

Knap werk!

Greetz Nico
 
Hey nico, merci
Dit viel nog mee hoor... Alleen denk ik dat de grond/modder nog iets te eentonig is... Das iets voor achteraf als alles eropstaat denk ik, mss dat alles dan nog anders toont dan nu....
 
terwijl m'n m8 wat droogt ondertussen de twee laatste ventjes afmaken die op dit dio nog moeten bijkomen... hier ff een updateje van de eerste van de twee..

attachment.jpg attachment.jpg
 
Hey, mooi effect op die straat en de modder.
Die modder interesseerd me omdat ik een M7 "priest" heb die ik eventueel op een modderige ondergrond wil zetten.
In ieder geval een mooi geslaagd dio. Doe zo verder.
 
bedankt Buzzy...

zo deze jongen heeft zijn gezicht gekregen :D de scheiding tussen de kleuren is in het echt wel minder hard te zien, dit omdat deze uitvergroot is natuurlijk...

ga eens moeten oefenen om dit met olieverf te doen om het verschil te ondervinden

attachment.jpg
 
Hey,

Indd, die amboush-camouflage zit er verdomd goed uit, op zo'n figuurtje is dit wel een tijdrovend werkje, knap man ;)
 
beyond en swaken merci :D idd dit is zenuwslopend lol

hierbij al een paar fotos met de m8 erbij op.. deze heeft alleen nog zijn bepakking nodig en nog een figuurtje dat erbij moet..
de grond moet nog wat aangepast worden zodat alle wielen op de grond komen

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Prachtig dio !

Misschien de M8 iets schuiner plaatsen, alsof hij in de langsrichting van de weg geraakt is ? De wielen zullen hierdoor misschien beter contact maken met je ondergrond.

Groeten Rik
 
ja, dit moet ik nog eens bezien aan de hand van de foto's... ben al blij dat ik zover geraakt ben want zag het afgelopen dagen ff niet meer zitten :D
 
Totaalplaatje zet er al goed uit, misschien inderdaad nog wat spelen met de stand van je M8...
 
Kan je daar alleen maar in volgen Beyond. Kevin gaf wel aan dat hij aan de bodem nog wat moet werken...
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Kevin.....ronduit prachtig dio hoor ,je ziet dat hier geduld en passie op de eerste plaats komt.Al komt het einde in zicht ,geslaagd mag je het nu al noemen.
Btw,je gaf het jasje van de mannen een schitterende camo !!!
 
Ik kan me enkel bij de collega's aansluiten.
Kan misschien een domme opmerking zijn maar volgens mij zal het niet zo erg zijn als er 1 wiel is die de bodem niet raakt.
Door het hoogteverschil kan het volgens mij zijn dat de achterwielen op een bepaald moment zweven afhankelijk van de veerafstand die de ophanging heeft.
 
Ik zou de M8 met zijn wielen fors fenoeg in de grond zetten, zodat je als het ware de kracht van de voorbije actie nog kan nasmaken. Weet zeker dat dit goed komt !
 
bedankt iedereen,

@peiperj : ben zelf ook tevreden over de camo, heb er dikwijls over getwijfeld of deze wel juist zat :D

@Buzzy : dit zou mogelijk zijn, maar alles op de grond gaat er beter uitzien denk ik

@GUnit : idd, dat gedacht had ik ook, meer het gevoel geven dat hij deels van de berm geschoven is en zeker met de voorste wielen net in de modder komt te staan...
 
zo de laatste van de soldaten is klaar... nu de riem en mg moet nog geschildert worden hoor maar heb lang zitten kl@&^ç :D:D om die beugeltjes te plooien en de rien te bevestigen


attachment.jpg

attachment.jpg
 
Het is een zeer geslaagde cammo maar persoonlijk vind ik het iets te netjes,je kan de kleuren ook blenden of in elkaar laten lopen wat altijd een mooier zicht geeft...
Maar voor de rest top geschilderd...
 
In ieder geval een mooie camo. Misschien de tip van Danny indachtig zijn de volgende keer.
Tis natuurlijk een prutswerkje é maar misschien een dunner koperdraadje gebruiken voor de riembeugels van de MG vind ze persoonlijk nogal heavy.
Je dio begint er al serieus op te trekken. Goe bezig !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan