Hoofdsponsor

1/24 Porsche 928 S [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Ik ben er zeker van dat je met dit cadeau iemand zeer gelukkig zal maken :)
Zeer geslaagd, zowel da Porsche als je dio.
 
Jelle of Beyond de Porsche mag afgesloten worden hij is af
 
Mooi eindresultaat Marc.
 
Dat is extreem snel gedaan, als ik dat zie ben ik toch wel een beetje jaloers hoor... mooi eindresultaat niet alleen wat de auto betreft maar ook het diorama.
 
Beste vrienden uw reactie verwonderd mij totaal ik had eerlijk een andere reactie verwacht omdat ik het zo snel in elkaar had gegooid en uiteindelijk is het ook voor mij een mooi resultaat geworden
Ik dank jullie voor uw lovende commentaren
Op dit moment ben ik een " How-to " aan het maken omdat Cedric er naar vroeg dus het is een hele boterham met foto's erbij
Grtz
Marc
 
Sorry mensen maar ik heb wat kleine veranderingen aan de garage gebracht en zou toch nog graag deze hierbij zetten

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik heb geprobeerd om graffiti aan te brengen als ook nog wat schade aan de buitenmuur als ook op de achterkant heb ik geprobeerd een muurschildering aan te brengen alles om dit een beetje aan te kleden als dat misschien in de living terechtkomt op of zijn bureel dat de achterkant zo niet onafgewerkt er bij staat
Groetjes en sorry voor de bijvoegingen
Marc
 
Hoe heb je de schildering van de Porsche op de muur gemaakt? Deze is echt wel geslaagd ;) (De rest ook natuurlijk ;) )
 
Beste Beyond wel heel eenvoudig je zoekt hier een tekening van de 911 ik vond een mooie tekening je maakt ze op maat op fotoshop of een ander bewerkingsprogramma en print hem op gewoon printpapier daarna heb ik er fotovernis overgespoten en goed laten drogen uitgeknipt en op de wand gekleefd daarna met polyfilla of iets met een borstel de plaaster aangebracht zo dicht mogelijk tegen het wit van het papier wederom goed laten drogen daarna de kleur van de plaaster wat nagemaakt en met een droge platte borstel verweerd zo wat over de foto gebrusht zodanig dat het papier zo onzichtbaar mogelijk word dat is het
Grt
Marc
 
Amaaai Coach,da hedde gij bangelijk gedaan maat,zotte auto en voor uwen eerste keer die garage...jawadde..!! topperke!!8)

Grtz yves,
 
mooie wagen geworden en leuke dio.op naar de volgende.

groetjes,
yannick
 
Model mooi ,muurtje met poster héél goed ! knap werk afgeleverd ;)
 
Ja, echt ontzettend knap om dit binnen zo korte tijd op te zetten.
 
Beste collega's ik dank jullie voor jullie mooie woorden ik zelf vind dat ik mij een beetje overtroffen heb niettemin is alles mooi gelukt , het was als in een roes dat ik dit gebouwd van het een kwam het ander en plots stond het daar het is misschien omdat ik een death-line heb dat ik zo snel heb gewerkt , want ik ben eerder ene die er lang overdoet om iets af te werken
Ik ben tevreden
Grt
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan