Hoofdsponsor

1/24 Porsche 928 S [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Hier zijn we nog eens met wat vorderingen aan de Porsche

Ik heb even een foto van een echte 928 om even , dan kunnen jullie vergelijken met mijn model , maar let wel dit is een Porsche 928 S-4 deze is bijna hetzelfde , ik heb ze ook als voorbeeld gebruikt

IMG_4985.jpg

dit is de bodemplaat in kleur , de remleiding zijn zelf gecrasht van ijzerdraad van 0,4mm , moet nog verder afgewerkt worden

IMG_4986.jpg

hier heb ik een hitteschild nagebootst met de alu van de afdekking van een botervlootje , dit hitteschild is in feite niet meer dan een dubbelwandige aluminium plaat die de meeste hitte van de katalysator afwend , word tegenwoordig bijna bij elke auto gebruikt

IMG_4987.jpg

IMG_4989.jpg

IMG_4990.jpg

IMG_4991.jpg
 
Zo te zien gaat het bouwen vlotjes :)
 
Ik heb nog snel alles in het mat gezet dan kan het allemaal goed drogen

IMG_4993.jpg
 
Whoopa...knappe vorderingen Coach..ferm details..maar da wette dan ook heel veel van hé maat..!! ;-)

Grtz yves,
 
Ziet er al goed uit Marc.
Heb je al een idee in welke kleur hij komt?
 
Beste Jelle als het aan mij zou liggen zou ik iets mooi kiezen , maar nu ge gaat dat niet geloven echt mijne maat wil dat zo in het mat grijs ( hij staat al in de eerste lagen grijs ) maar ik ga er satin over zetten een beetje glans
sorry maar het is zijn keus
marc
 
ik ben weeral een stapje verder Het is de motor die ik in feite niet wilde hebben , omdat mijne kameraad de oudere versie nog heeft ,
het gaat hier over een nieuwere versie V-8 met een ander injectie systeem en per cilinderbank een stroomverdeler , dus kan je stellen dat het twee complete viercilinders tegeneen onderaan

IMG_4997.jpg

de binnenbekleding is ook al onder handen genomen de matten heb ik voor de eerste maal dat ik van dat zwart flock gebruikt heb en in het begin ging het niet makkelijk maar na een paar maal proberen lukte het redelijk . Ik heb dan ineens de deurpaneeltjes ook gedaan zoals ik gevonden heb op het internet


IMG_4998.jpg


IMG_4999.jpg


IMG_5001.jpg

zo tot hier ben ik al , het gaat goed en redelijk snel

groetjes
Marc
 
Die flock ziet er mooi uit, net echt ;)
Ben benieuwd hoe deze er zal uitzien in het grijs :s
 
Erg mooi Marc!

Ik verbaas me erover hoeveel kwaliteit je hier binnen zo weinig tijd weet neer te zetten.

En: zo'n cadeau zou ik ook wel willen als 'n vriend!! Hij heeft toch niets te klagen over jouw kameraadschap zeg...
 
beste vrienden mijne maat heeft wel een speciale goesting want een andere maat van mij heeft zo eens gepolst welke velgen hij onder zijn Porsche 1/1 wilde , ik heb op het net gezocht en heb ze gevonden en kosten maar efkes 20€ voor een setje ( en dat is voor mij iets te veel ) dus ben in mijn overschotjes gaan zoeken en ben dit tegengekomen
Dit zijn de 1/1 velgen die hij wil

IMG_5002.jpg

dit heb ik gevonden


IMG_5003.jpg


IMG_5004.jpg

en dit ook , en dat maakt tesamen dit



IMG_5005.jpg

IMG_5006.jpg

en is het wat ? Ik moet nu nog fijn alles afwerken zo kan het nu niet he
Marc

]
 
Is dit dezelfde Marc die een jaar geleden tegen mij zei dat ik gek was om een stuk uit mijn Kever te slijpen? :D
 
als de randjes mooi afgewerkt worden, vind ik dat zeker een goede oplossing ;)
 
Hey Roy ik werk wel met overschotjes en niet met een nieuwe kit;)

en de randjes worden natuurlijk weggewerkt dit is maar het begin
 
Oei dit topic heb ik over het hoofd gezien,mooie auto maar nog een mooier verjaardag cadeau. ..
 
En dit is het resultaat wat vinden jullie er van ???? Ik vind ze ok

IMG_5007.jpg


IMG_5008.jpg
 
mooi ;) maak mij ook eens zo'n setje voor onder de 934 :D
 
Velgen zien er netjes uit die velgen.
 
Proper Coachke :)
Eens ze in een egaal kleurtje zitten ga je er niets meer van zien, en heb je originele velgen ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan