Hoofdsponsor

1/35 Pointe du Hoc, 0700 hr, 6th of june 1944 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bart, zeer mooie foto's van een zeer mooi project.
Het is best jammer dat het nu ten einde is, maar gelukkig komt het volgende project er al weer aan :).

Dit project verdient zeer zeker een plaats in de eregalerij.
Bart, wil je aangeven welke 10 foto's je daar in wilt hebben, dan zal één van ons dat zo snel mogelijk regelen.
 
Een heel apart diorama, wat mij betreft zeker een prijs waard voor originaliteit... maar nu vraag ik me af: hingen er aan de bovenkant van die rotsen destijds nu geen stalen netten of heb ik dat mis?
Het komt me voor dat ik dat precies eens gezien heb in een docu over de landing waar je haken ziet vast hangen in een soort net aan de top van die rots.
 
Bedankt voor de mooie en toffe reackties mannen,

Wim over de fotos voor in de galerij, ik zou zeggen laat de moderator maar kiezen, het zijn de laatst bij geplaatste, ik vind ze eigenlijk allemaal mooi.

Walesha, ik weet wat je bedoeld, die netten werden geplaatst omdat de klif aan het eroderen was, in 1944 waren die netten nog niet aanwezig hoor.

Grtz Bart.
 
Bart, heb deze in stilte gevolg maar hier past maar 1 woord.....:wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:

Fred
 
:wow: griezelig mooi, bij momenten lijkt het net echt, prachtig gedaan een zeer mooi eerbetoon een Applaus waard.
 
Bart, de foto's staan in de galerij.
Ik heb een keuze moeten maken (dat was niet eenvoudig), laat maar weten als het anders moet.
En anders staan ze hier ook allemaal :).
 
dit is echt een prachtig stuk geworden!! de foto van bovenaf getrokken vind ek knap, ge zou er ter plaatse hoogtevrees van krijgen! :p
 
Proficiat Bart. Een zeer mooi resultaat dat je hier laat zien. De foto's zijn goed gelukt. Ik vind de rotspartijen heel realistisch gemaakt.
 
Hey,

Indd, ik sluit me aan bij de bovenstaande commentaren, een prachtstuk geworden.
Je mag dit gerust in een of ander museum zetten ginds (vb in het Ranger-museum te Grand-Camp), zoy zeker niet misstaan.
;)
 
Een pracht van een diorama, deze zal toch wel eens in de prijzen kunnen vallen op een beurs....
Breng deze zeker mee naar een ledendag, deze wil ik wel eens, op mijn gemak, in het echt zien ;)
 
Yo Bart,

Respect om dit tot een goed einde te brengen...het geeft echt een realistisch beeld van de strijd aldaar.

Dit hoort thuis in het museum van de strijd op point du Hoc...;-)

Prachtig werk.

Greetz Nico
 
Zeer van harte bedankt voor alle mooie reackties. Ik breng deze zeker mee naar de ledenvergadering, hij gaat meedoen in Middelkerke, niet dat ik een prijs verwacht maar gewoon eens kijken.

Wim keuze van de fotos is perfeckt hoor, ikzelf kon echt geen keuze maken.

Grtz Bart.
 
Bart,

Fijn dat je hem meebrengt naar de ledendag :).

En succes in Middelkerke, wie niet waagt blijft m....... ;)
 
qua opbouw van dit dio is het een zeldzaam exemplaar. Meestal zijn het dio's met een horizontale lijn in ,terwijl deze één is met een vertikale lijn in.
Knap gedaan
 
Dit is ronduit prachtig...

Ondanks de omvang van het diorama ben je er toch in geslaagd om het saai te laten overkomen. Op ieder stukje van de helling is er wel iets te zien, knap gedaan...
Ook de structuur en begroeiing van de klif komt zeer realistisch over. Het touw dat terug naar beneden valt maakt alles des te realistischer!

Kortom, een meer dan geslaagd diorama!!
 
Dit is ronduit prachtig...

Ondanks de omvang van het diorama ben je er toch in geslaagd om het saai te laten overkomen.

Volgens mij ontbreekt het woordje "niet".

Echt netjes wat je hier laat zien.
Verdiend een mooi plaatsje in de vitrine.
 
Amaaaai
dat is heel speciaal, en het thema is waarschijnlijk de enige in de wereld.

groetjes
Ward
 
Dit is wel één van de meest indrukwekkende diorama's die ooit zag en irl zal het nog meer tot zijn recht komen denk ik. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan