Hoofdsponsor

1/35 Panzer 38t with interior (dragon 6290) ergens in Rusland [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi resultaat.
Op deze foto's zie je inderdaad beter het effect van de crackeld paint, welke realistisch overkomt.
De mengeling aarde en tuinplanten ziet er ook goed uit (hopelijk heb je deze toch even in de microgolf gestoken om alles te steriliseren?)
Ben razend benieuwd naar je volgende update :)
 
Hey beyond, ik denk dat de isopropyl alcohol in de lijm alles grondig ontsmet heeft.
 
Dit ondergrondje ziet er meer dan mooi uit,zeer interessant hoe je dit resultaat hebt bereikt. ..
 
Mja..Burlgar sjieke dinges man,de boom is zeer realistisch en de combinatie met de natuurrestjes mooi gevonden,neem daar de zeer mooie tank bij en dat maakt er een verbluffend geheel van...proficiat man...!

Grtz yves,
 
Prachtig strak boompje & dito uitleg Steven ;)
 
Zeer prachtig werk, Ik hou van dergelijke tanks met een bekijkbaar interieur. Dat is kunst.
 
Ondertussen modder aangebracht op het voertuig, de eerste lagen toch, wielen geplakt, tracks geplakt, "aflopend vocht in de modder" aangebracht.
de boom ingedompeld in water met houtlijm en dan een mengsel van blaadjes over gestrooid. de blaadjes zijn van het merk "treemendous", ooit eens gekocht op een beurs.

Y0HD2QS.jpg
xCbWXFx.jpg^

Ik ben wel nog niet 100% tevreden met het kleur van de modder op de tank. Ik vind het iets te monotoon momenteel, maar zal pas dit weekend verder kunnen werken eraan.

Volgende stap is dan pigmenten op de bovenkant aanbrengen en details afwerken.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer wat verder kunnen doen. Kleine streaking aangebracht bij een aantal boutjes hier en daar, met Ammo streaking for panzer grey. Gewoon aanbrengen en met thinner uitsmeren, ging vrij vlot.

jxR2DWi.jpg

Tenslotte nog even aan de slag geweest met pigmenten, meer variatie en toonaarden in de kleuren op de wielen en tracks aangebracht, en ook op de bovenkant van de tank. Dit moet nog wat opgekuisd worden, maar dat doe ik liever met een nachtje slaap er tussen.

VzGldil.jpg
 
Mooi werk aan deze. duidelijke uitleg en mooi om het model te zien groeien...
 
Wat een knappe uitleg en zeer mooi resultaat.
 
Mooi Burglar, die natte achterzijde vind ik prachtig gedaan.
 
en ik maar mijn hersens pijnigen om iets bij te leren .
prachtig werk en zeer leerzaam.
gr dirk d
 
Hey iedereen, bedankt voor de lovende reacties. Ik ben ondertussen weer enkele stappen verder. De pigmenten zijn weer bovengehaald en de thinner. Eerst heb ik met de thinner de bovenste stukken bewerkt om alle kleuren wat te doen versmelten, en daarna afgewerkt met droge pigmenten (na de thinner worden deze wat donkerder dus kan je makkelijker schaduwen oplichten als die te donker zijn etc.

Daarna heb ik hier en daar wat blaadjes, takjes, gras etc aangebracht en vastgelijmd met de sand&gravel glue van Ammo. Hierna ben ik ook weer met wat pigmenten gaan smeren om alles samen te brengen. de dorre takjes/gras zijn eigenlijk hele fijne stukjes gras die ik van tussen de grasmaaier heb gehaald en gezeefd heb.

Te slotte heb ik de wet effecten en fresh fuel stains enamels bovengehaald om de natte vlekken en olievlekken op de tank aan te brengen. Ik begin stilaan op het einde te zijn van de tank zelf, dan kan ik in de loop van de week nog het ondergrondje wat verder uitwerken.

LRRQusu.jpg
uQjRUgj.jpg
s2KUBx0.jpg
gEZ7zO5.jpg
02Sk1LO.jpg
MmtvJpM.jpg
 
Laatst bewerkt:
Man,man,zalige afwerking,zeer realistisch,nergens TE..,echt mooi gedaan!!

Grtz yves,
 
Hey,

Dat wordt een winner, zeker weten... :)
 
ik weet niet meer wat ik moet zegen alles is al gezegd van de collega's ApplausApplausApplausApplaus.
gr dirk d
 
Inderdaad heel mooi en zeer realistisch geschilderd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan