Hoofdsponsor

1/24 Opel Calibra Cliff. [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Dominiek,

Ik zie dit niet als afbraken, ben blij met de tips en hulp, ik had het beter moeten aandrukken denk ik zelf, hier in het echt ziet het er beter uit dominiek, is inderdaad wat onder de tape gelopen, op de foto lijkt het meer dan het is.
 
Hey Bart,

Je kan proberen om de uitlopers te verwijderen met een tandenstoker. Ze zien er vrij dun uit dus dat moet wel lukken ;)
 
Hoi Tomas,

Bedankt voor de tip, ben er blij mee, ga het proberen.
 
1ste gedeelte decals zitten op de body.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
De Opel calibra is klaar, ik zelf ben redelijk tevreden.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Mooie auto geworden Bart, mijn petje af hoe jij met sprongen vooruit bent gegaan :).
Zelf bak ik helemaal niets van auto's bouwen.
 
Hoi Wim,

Bedankt voor de leuke reactie, de lak had beter gekunnen vindt ik, aldoende leert men bij.
Mijn volgende project wordt de Ferrari F40 schaal; 1-16, heb hem al klaar liggen.
 
Bart, kijk al uit naar je volgende project.

En ik ben zo vrij geweest je eindfoto's ook te plaatsen in de galerij.
 
Mooi wagen geworden Bart, compliment hoor!

Fred
 
Mooie wagen Bart.
Probeer de volgende keer om er een paar laagje vernis over te leggen.
Dan zijn je decals beschermd en het resultaat zal nog iets beter zijn.
 
Hoi Wim, fred en jelle,

Bedankt voor de grote complimenten.

Jelle,
Mooie wagen Bart.
Probeer de volgende keer om er een paar laagje vernis over te leggen.
Dan zijn je decals beschermd en het resultaat zal nog iets beter zijn.

Dat heb ik gedaan jelle, maar hij blijft wat dof, de decals zijn beschermt in ieder geval.

Wim; een hele eer voor mij, had ik niet verwacht, ben nog geen topbouwer als vele hier, maar kan nog komen, bedankt wim.

Fred, bedankt voor de grote copliment.
 
Prachtig eindresultaat Bart. Zoals Jelle al aangaf een laagje (of twee of drie dunne laagjes) vernis erover.
Dan blinkt hij als een kerstbal... Nu is zwart wel één van de moeilijkste kleuren om netjes te spuiten ook hoor.
Op naar de Ferrari. Die ga ik ook met de nodige aandacht volgen.

Mark
 
Mag ik toch een puntje aanbrengen Bart? Volgens mij kun je dit model wat opwaarderen door met een wattenstaafje de gedroogde watervlekken weg te polijsten. Vooral op de zwarte lak vallen ze erg op en is het dit wat de auto een beetje dof maakt.
 
Hoi Mark en Tomas,

Bedankt voor de complimenten.

Mark, dat heb ik gedaan een paar lagen vernis, ik gebruik volgende keer de spuitbus voor vernis, die blinkt wel tenminste bij de ferrari en de chassis van de kenworht.

Tomas,

Mag ik toch een puntje aanbrengen Bart? Volgens mij kun je dit model wat opwaarderen door met een wattenstaafje de gedroogde watervlekken weg te polijsten. Vooral op de zwarte lak vallen ze erg op en is het dit wat de auto een beetje dof maakt.

Iedere tip is bij mij welkom tomas, iki leer er van, hoe moet ik dat doen met een watstaafje, moet ik daar verf op doen of enkel met een zuiver watstaafje overheen gaan?
 
Nico,

Bedankt voor de compliment.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan