Hoofdsponsor

1/24 Opel Calibra Cliff. [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel plezier met deze Bart.
 
Hoi Ronald en Jelle,

Bedankt voor de reacties.
 
welke primer had je gebruikt bart,als ik vragen mag.

Update's zien er goed uit tot nu toe.
 
Hey Bart man,wat een mooie wagen die je ons hier laat zien,vind ik persoonlijk dan de mooiste opel die er rond reed,je doet me watertanden en ga me deze aanschaffen.Om niet al te fel offtopic te gaan wil ik nog zeggen dat ik er uiteraard een persoonlijke toets ga aan geven,Mooie decals ook zie ik,regelrecht een WOW wagen maatje.
 
Hoi David en Patje,

Bedankt voor de leuke reacties.

David, ik heb de primer van het huismerk gamma gebruikt, werkt goed de primer blijft zitten, het kan goed aan mij liggen met de primer van de action.

attachment.jpg
 
Heb ook eens de primer van de action gebruikt (na lezen hier op het forum) en ben ook niet echt tevreden ervan.

De primer van de gamma,heb ik nog niet gebruikt.Ik gebruik altijd army painter primer,maar deze is ook wat duurder of de rest.En zeer tevreden ervan tot nu toe.
 
Hoi David,

Ik gebruik altijd army painter primer,maar deze is ook wat duurder of de rest.En zeer tevreden ervan tot nu toe.

Weet ik David, mijn ferrari heb ik daar mee gespoten en blijft goed zitten, ik was bij de gamma voor andere spullen en zag deze liggen, de gok genomen en geprobeert en het gaat heel goed en dekt goed.
 
Nico, bedankt voor de reactie.

De schijven en klauwen zijn geschilderd.

attachment.jpg
 
Hoi,

De bodem is nu gespoten en de kleine stukken heb ik met het penceeltje geschilderd.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ziet er netjes uit Bart, gaat ook lekker vooruit.

Fred
 
Mooi spuit- en schilderwerk Bart. Ga je hem ook nog weatheren ?

Mark
 
Bedankt voor de leuke reacties,

Mark, wat is weatheren?
 
Verweren of verouderen, een gebruikt uitzicht geven Bart. Door het aanbrengen van een wash of met pastelpoeders...
Dat is weatheren Bart. Het aanbrengen van krassen in de bodemplaat, waar hij tijdens het racen de grond raakte...
kortom een gebruikt uitzicht.

Mark
 
Mark, bedankt voor je antwoord, is voor mij nog te moeilijk, mischien voor later als ik het allemaal door heb.
 
De ophanging en het mtorblok is bevestigd aan de bodem.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De gouden kleur moet bijgewerkt worden zie ik op de foto.
 
De voorophanging ziet er netjes uit Bart.
 
yep sluit ik me bij aan , netjes afgewerkt !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan