Hoofdsponsor

1/16 Old School kever [wip]

**** man(sorry voor mijn taalgebruik) maar hoe kom in hemelsnaam op deze werkwijze dmv een chocotoff..:yikes:

grtz yves,
 
Ik weet niet wie het oorspronkelijk bedacht heeft, maar dit is een methode die vooral in Duitsland redelijk in zwang is.

Ik lees veel modelbouwtijdschriften en elke keer dat ik iets interessants zie, schrijf ik het op. Ik noteer dat vervolgens in een tientallen pagina's tellend stappen- en ideeënplan, dat is mijn methode om de verschillende technieken overzichtelijk te houden en de verschillende stappen in de juiste volgorde uit te voeren zonder er een te vergeten. Dit is een van die methodes die ik nog niet eens zo heel lang geleden heb opgepikt, volgens mij is dit nog niet zo heel lang geleden door iemand bedacht.
 
Awel Roy(sorry effe off topic),ben ook abonnee op twee modelbouwtijdschriften en krijg dan ook verschillende technieken te zien maar een overzicht behouden lukt mij voorals nog niet ,er komt een heleboel info op je af maar je behoudt het overzicht niet...:wacko:
Ik blijf het vet vinden die choctofftoepassing..!

Grtz yves,
 
Als je wilt weten hoe ik dat overzicht heb gemaakt, stuur maar een PM, hier zou dat offtopic gaan.

Het is inderdaad een mooie techniek.
 
Hey Roy het is eingelijk een 10 stappen plan
10 : probeer uw mond van verbazing dicht te doen sdfkkjskng
Marc
 
Ja we moeten maar genieten van die zeldzame keren dat een mooi resultaat kan worden bereikt met een simpele methode.
 
>w Roy, anders zet je het op pdf of in word, en stuur het door naar Camaro69. Dan maakt hij er een How To van voor op het forum
 
Dan moet je het even doorsturen in Word.
Als het in pdf is kan ik het niet bewerken.
Maar de zetel ziet er wel geslaagd uit.
 
Zeer geslaagde zetels geworden en dat met een snoepjes papiertje...sdfkkjskng:ohmy:
Knap gedaan.

Mark
 
Heb het gehele topic even rustig door genomen schitterend werk laat je hier zien,maar die zetels zijn het einde dit is echt schilderwerk...
 
He Marc, ongeloeflijk hoe ge dit hebt klaargespeeld, proficiat. Geen randje chocolat meer te bespeuren.
 
Neen fred maar ik heb nu wel rotte tanden :laugh: :laugh:
En hoe staat het met uw kever ?
Marc
 
Inderdaad een heel (choco)toffe techniek.

Toch een vraag: zoals de zetel er nu staat heeft hij een bruine leder look. Past dit dan wel bij jouw Kever want je ging aanvankelijk voor grijze zetels. Of ben je van plan die zetel nu nog te kleuren?
 
Hallo Erwin ik heb natuurlijk het ror moeten omgooien en ga het hele interieur veranderen ( het is bijna klaar ) de deurpaneeltjes doe ik met niet verfrommeld papier
Ben nu op zoek hoe ik het eventueel dat papier zou kunnen kleuren
grtz Marc ;)
 
Op papier schilder je in principe met waterverf of acryl.
 
Ja Erwin maar die nerven in dat leder look zouden moeten zichtbaar blijven
grtz Marc
 
Zou je dan misschien niet beter proberen het papiertje eerst te verkleuren, daarna de kreukels maken en daarna bevestigen?

Maar te beginnen met de vraag: is dat wel nodig? Want wie weet past dit interieur wel bij de kleur van het exterieur. Welke kleur ga je het exterieur maken?
 
Ja vroeger hebben ze eens witte verkocht 6 miljoen stuks ( ik heb het juist gelezen ) maar er zijn er ook met melkchocolade maar ik denk dat dat rode papiertjes zijn .
Geen nood ik heb een mail gestuurd naar Cote 'd or om te vragen wat voor verpakking dat is en dan gaan we verder zoeken he
grtz Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan