Hoofdsponsor

1/72 "Normandy '44" - Waco CG-4 A "Hadrian" [DONE]

Hey Erwin,

Indd, no comments zeggen ze in schoon Vlaams.... :)
Heel goed met die kleine vignette, komt meer tot zijn recht. Misschien de foto erbij leggen zoals bij de bren carrier, kwestie van geen discissie te hebben, de foto zegt meer dan voldoende....;)
Zoals gewoonlijk, knappe prestatie.
 
Heel knap gedaan. Ik vind dat ge zeker nog wat meer eindfoto's moogt posten van deze beauty ^^
 
Bedankt iedereen.

@Wet Sellery: zal ik doen als ik terug ben in België.

Had niet gedacht dat ik dit topic nog eens zou openen maar deze kon ik jullie niet onthouden.

Vandaag bezoekje gebracht aan St.-Come-du-Mont, Normandië, en deze tegengekomen op schaal 1:1. Enkele Franse enthousiastelingen hebben er 3 jaar over gedaan om deze op te bouwen afgaande op plans van het echte ding.
Kon dus niets anders doen dan te vergelijken met mijn model en ik mag ten stelligste beweren dat ik het goed nagebouwd en gedetailleerd heb. Meer nog, ik heb er een Griswold Nose bij en deze heeft dat niet.
Vermits ik hier nu toch de ijdeltuit aan het uithangen ben, dan ook maar een fototje plaatsen van ondergetekende naast het toestel.

attachment.php


Het toestel draagt toevallig het nr 42 terwijl deze van mij het nummer 47 heeft.
PS: Die dikke die steun zoekt tegen de Waco ben ik. De soldaten in de Jeep zijn Engelse re-enactors, de chauffeur is de eigenaar van de Jeep.

Calvados groeten,
Erwin
 
Foto's zijn inderdaad niet zichtbaar Erwin.
Misschien nog eens een poging ?

Mark
 
Tweede poging, ben er zeker van dat ik alles gedaan heb wat moet om foto's binnen te trekken.

attachment.jpg

Hoop dat het nu gelukt is.
 
Zo te zien moest je al bijna een held zijn om daar uberhaupt mee in de lucht te durven....
 
Hey,

Ja jong, ge ziet er weer goed uit zou ik zo zeggen, maar duw niet te hard tegen dat ding, straks zit ge erdoor of verzet ge dat spel naar links.... :) ;)
Blijkbaar is uw model goed he, zo te zien aan de foto's... ik vermoed dat ge wel wat foto's gaat nemen van het 'real' spul...:)
en voor de rest,... al wat greenmachien gezien??
Volgende week mijne toer, maar dan naar de bunkerbezette Gironde en Bordeaux.... :)
 
Schitterende foto Erwin. Toont nog meer hoe waarheidsgetrouw je model wel is.

Mark
 
Fantastisch miniatuur modelbouw.
Ik moet wel zeggen, ik ben nu eenmaal een kleur autist :P, dat je eigen foto duidelijk US olive drab toont. En je model er heel marines groen uitziet....
 
Zo te zien moest je al bijna een held zijn om daar uberhaupt mee in de lucht te durven....

Je mocht inderdaad geen watje zijn zo te zien.
Zo zie je maar dat in oorlogstijd alles kan e.
Nu zouden ze zelfs niet moeten vragen om in zo een vliegding te stappen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan