Hoofdsponsor

nog eentje erbij

inderdaad,fouten kunnen verweerd worden met verf,hier is alles open en bloot,proficiat met
de gouden plakke peter
 
Proficiat Famo, ik dacht al dat ik iets bekends had gezien gisteren.
 
van harte verdiend met deze... 't is een pareltje, en bijna zonde om alles weg te stoppen onder een laagje verf....
 
Gefeliciteerd met je plak Famo !!
 
Ik dank jullie voor de felicitaties en begrip voor mijn manier van werken
 
Je moet je niet verontschuldigen kerel.
Die modellen zijn dan misschien niet aan iedereen besteed, ze laten wel zien wat je als bouwer allemaal kan.
Ik kan zelf een redelijk geschilderd model op tafel zetten, maar dit is een ander paar mouwen.

Proficiat met de onderscheiding;
 
een dikke en meer dan verdiende proficiat
ik doe het u zeker en vast niet na, zo netjes en clean.

vgr
Marc
 
Famo,

Jij ook proficiat

Geweldig

Gr
Dirk
 
En terecht, wat hij is ook mooi. Poficiat Famo.

Grtz Bart.
 
Heb er ook nog naar staan kijken, vind het een aparte manier van modelbouwen ( zo naakt...)

Gefeliciteerd met je medaille Famo.

Fred
 
Proficiat Peter

ene een bouwdoos !!


tom
 
Dikke proficiat Famo, ik zag je model en zoiets mag niet bedekt worden. Het toont een onberispelijke bouwkunde, het geduld van een...ja van wat eigenlijk...snap je ?
Wat mij dubbel frappeerde was dat het weinige plastic naadloos leek over te gaan in het pe, alsof het 100% pe betrof ! 11/10 bro !
 
Peter van harte gefeliciteerd met je prijs, en dit natuurlijk van het ganse Moveleo team ;)

applause1234363884.gif


Cheers,
André
 
Vandaag weer eens mijn kansen gewaagd op de 2de beurs van MMV met volgend resultaat :

Brons voor deze op 1/72

attachment.jpg

en brons voor deze op 1/35

attachment.jpg

Heb niet meer trofeën gewonnen om de simpele reden : ik heb niet meer modellen ingezet :8 ...... ^^
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan