Hoofdsponsor

nog eentje erbij

Proficiat my friend met uwe gouden plak, dik verdient.
En uw madam heeft ook over je bolleke gewreven zekers toen je thuis kwam. :laugh: :P
 
.. 3 medailles voor "RMV" op KMK. Talentvolle club mijn gedacht.... proficiat heren.
 
jaja,dik verdiend,kem da lanceerdinges eens van dichten bekeken
van onze horlogemaker,das top hee jongens
 
Ik dacht bij mezelf ik zal mijn Maultier nog eens van stal halen en op de wedstrijdtafel van BSMC 2011 (Lier) zetten en op het eind van de prijsuitreiking mocht ik op het hoogste schavotje gaan staan in de categorie " Naked kit" . Allez ,tis te zeggen mijn maultier stond in die categorie é, ik niet..... :8

Een grote nr 1 en een speciale prijs geschonken door MCM , een PE set voor een duits geschut


attachment.jpg

Intussen ook eens een dankwoordje uitspreken voor de vorige reacties : Bedankt é gastjes
 
van harte gefeliciteerd met deze, dubbel en dik verdiend...
 
Proficiat, hij staat er bij van ons ook :)
 
Proficiat famo spijtig dat ik er niet bij kon zijn ben de enige van het gezin dat is gespaard gebleven van de griep ...
 
proficiat met je gouden.
Ik heb hem in het echt mogen bewonderen en veel mooier in het echt dan op foto.

Mark
 
Hey,

Dikke proficiat man, meer of verdiend ;)
 
Zeer zeker verdiend, je was er nog aan bezig toen ik deze voor het laatst heb gezien...
Proficiat, nu nog een laagje verf ;)
 
Allez gastjes bedankt voor de bloemen é

@ Markske : dat heb je meestal met modellen ,dat ze er in het echt toch enigzins een beetje anders uitzien dan op foto.

@Beyond : dat was ik ook van plan maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik het zal fixen. Heb gisteren wel iets gezien die ik wel eens zou willen uitproberen. We zien wel....

@ Danny Jeurissen : Tis natuurlijk jammer dat ge op deze beurs niet aanwezig was maar een gezin dat in de lappenmand ligt heeft natuurlijk voorrang, veel beterschap toegewenst aan de lappenmand-liggers !
 
proficiat hee de poerkwie,hahahaaaaaaaa
 
Gefeliciteerd met het behaalde resultaat!
 
Proficiat, en nu nog een doos aanschaffen voor je gewonnen PE set ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan