Hoofdsponsor

nog eentje erbij

Gefeliciteerd man , maar mag je je model vaker mee laten doen ??? ik ben nog nooit bij zo,n contest geweest .
 
Yooooo ,bedankt gasten voor de complimenten bij de vorige medaille.

@ Bubblegum : per beurs mag je je model inschrijven maar het gebeurd dat ge meer dan 1 prijs in de wacht kan slepen. Bv. 1 in de categorie waar je je inschrijft en dan een prijs voor de beste wheathering of geschonken door een handelaar of een prijs die past in een thema, enz...

Enfin we hebben gisteren meegedaan in Willebroek en dit is het resultaat. Een bronzen medaille. Hij werd meegejureerd tussen de geschilderde modellen.

attachment.jpg

En dan nog een bouwdoos als prijs voor de beste naked kit in het algemeen. Een speciaaltje die eigenlijk op mijn verlanglijstje stond om aan te schaffen.
Ik koop geen kits meer ,ik haal ze binnen via wedstrijden ;)

attachment.jpg

op naar de volgende
 
goed systeem tegen de crisis
 
Tx gasten

@ Yvan : zeg wel, een trofee en een kit voor 2,5€. Ge kunt er niet voor sukkelen é
 
Famo, gefeliciteerd met je bronzen medallie.
 
Van harte gefeliciteerd met je plak, famo.

Cheers,
André
 
Gefeliciteerd met je bronzen medaille,en je mooie kit :)
 
Hey famo,

Heel goed gedaan, en voor de prijs kunt ge het niet laten he....;)
 
proficiat met je bronzen plak en nieuwe kit!
 
Allen van harte bedankt voor de bloemen ^^
 
Proficiat hoor, jullie medailles staan erbij :)
 
Applaus proficiat famo

een welverdiende trofee

aja zo doe hij da om goedkoop aan bouw dozen te raken


tom
 
Gisteren het muildier nog eens in de wedstrijd van Moveleo gezet en in de categorie Naked kit een prijsje weggekaapt.

attachment.jpg

Eigenlijk is het wel jammer dat er steeds een klein aantal modellen in die categorie staan. Waarom ? ik weet het ook niet maar heb een vermoeden dat men van volgende standpunt vertrekt , dat een model moet geverfd zijn omdat het zou mooi zijn. Terwijl het hier wel radicaal over het bouwen op zich gaat en men het verwerken van PE, scratch en de pvc veel duidelijker ziet. Nu onlangs een naked kit RUDD gezien en dat was serieus indrukwekkend.
Nu ja ,het is geen beenbreuk é , we doen gewoon verder :)
 
Toch een dikke proficiat met je winnend ezeltje :D ;)
 
Deze methode laat gewoon de kennis van de bouwer zien.
Elk foutje wordt afgestraft en kan niet weggestopt worden.
Dik verdiend zene.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan