Hoofdsponsor

1/35 Nashorn Tamiya

ERVARING
Beginnend
BOUWWIJZE
Out of box
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
Work in progress
COMMENTAREN
Alles van tips wordt aanvaard

Stephane

Active member
Registered
Lid geworden
11 aug 2023
Berichten
32
Hallo, wegens tijdgebrek en kleine kinderen ben ik 15jaar geleden gestopt met modelbouw. Vooral militaire modellen.
Een tijdje geleden kwam ik toevallig voorbij een modelbouw winkel en de goesting begon terug om er aan te beginnen.
Bij deze wil de Nashorn van Tamiya uitproberen.
 
Hoi Stephane wij verwelkomen u met alle plezier een nieuw lid is altijd heugelijk nieuws
Wees welkom op ons nummer 1 forum waar iedereen , iedereen probeert te helpen zo goed en slecht als het kan
Ik zelf ben autobouwer en bij mij ligt alles stil op dit moment wegens familiale omstandigheden , maar het jeukt toch enorm om terug te beginnen
Welkom
Marc
 
Welkom op het forum Stephane. Een interessante keuze de Nashorn. Ik ga zeker je vooruitgang volgen.
 
Alvast welkom,en veel plezier in de herontdekking van de hobby waar wij hier allen een connectie mee hebben.
 
Dag Stephane, je hebt een schitterende keuze gemaakt, ik heb die Nashorn ook gekocht en ooit gaat het er eens van komen. Kan ik bij jou afkijken... Wordt het die sneeuwcamo?
 
Dag Stephane, je hebt een schitterende keuze gemaakt, ik heb die Nashorn ook gekocht en ooit gaat het er eens van komen. Kan ik bij jou afkijken... Wordt het die sneeuwcamo?
Ja ik zal de sneeuwcamo maken.
 
Welkom hier Stephane,

Ik kijk al uit naar je bouwverslag.

Grtz.

Luc :cool:
 
Ik ben eraan begonnen. Na 15jaar gestopt te zijn lijkt alles terug een beetje nieuw.
De wielen zijn klaar en we zijn begonnen met het chassis.
Primer en kleuren zijn intussen ook besteld.
Vraagje, voor je de Primer erop spuit schuur je dan heel het model? Dit deed ik vroeger niet. En met welke korrel schuurpapier dan het beste?
 
Welgekomen Stephane.
Kijk mee.
 
Ik schuur heel het model persoonlijk niet voor de primer. Als je het toch doet best fijne korrel anders ga je het zien door de primer heen.
 
Ik schuur ook niet,
Wel alles eens goed ontvetten, dat kan in een sopje met afwasmiddel.

Grtz.

Luc :cool:
 
De foto komt er als een link te staan, gebruik best wat je uiterst boven deed, en als het kan op de volle schermbreedte want bij aanklikken verlaten we blijkbaar deze website. De laatste foto's zijn niet scherp genoeg om te beoordelen.
 
Laatst bewerkt:
De foto komt er als een link te staan, gebruik best wat je uiterst boven deed, en als het kan op de volle schermbreedte want bij aanklikken verlaten we blijkbaar deze website. De laatste foto's zijn niet scherp genoeg om te beoordelen.
Welk programma gebruiken jullie om foto's op het forum te zetten?
 
Ik zie bij "deel" voor 1 afbeelding onderaan het volgende staan:

"Hotlink voor websites
[u;rl=https://postimg.cc/8fjVnwFJ][i;mg]https://i.postimg.cc/zvkXvc8j/IMG20230818194826.jpg[/i;mg][u;rl=https://postimages.org/nl/]www[/URL] m[/u;rl]
Ik heb met puntkomma's de tags even ongedaan gemaakt.
Ik denk dat als je alleen het gedeelte met de img-tags rond kopieert, je meteen hier een afbeelding krijgt.

IMG20230818194826.jpg
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan