Hoofdsponsor

1/12 Moto Guzzi V10 Centauro "Biertje!" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cafe Racer !! nice

en bij een cafe racers horen= ??? weet je het ? jawel clip on's !!

das wel al ferm gedaan da tankske en de seat mooien ombouw !
 
Ja, ook mijn mening Guy. Op een café racer horen nu eenmaal clip-ons...
Je kan natuurlijk ook van beide een proefopstelling doen... of van alle drie, wie weet ?
Tank is inderdaad verbeterd tegenoer de vorige.

Mark
 
Mooie vorderingen gehaalt Ron met deze veranderingen en strak zo te zien .
 
jawadde , ik als figurist kom hier eens piepen en moet zeggen chapeau wat ik hier zie , zo'n verbouwing!!
ikzelf heb vroeger ook met een motorke gereden namelijk een 1200 een Yamaha V-max.

grt Nicolas
 
Dat is al geen motorke meer hé Nicolas. Dat is al een serieus machien.8)
Een "riceburner" weliswaar:wub:, maar toch een serieus machien... 8)
Ik mis het nog altijd, het motorrijden...:8

Mark
 
Dat is al geen motorke meer hé Nicolas. Dat is al een serieus machien.8)
Een "riceburner" weliswaar:wub:, maar toch een serieus machien... 8)
Ik mis het nog altijd, het motorrijden...:8

Mark

Yep Mark ik mis dat ook. ..:(
Maar denk dat ik met de tijd toch nog eentje ga kopen.

Grt Nicolas
 
Thnx heren.

Het zullen waarschijnlijk clip-ons worden en er is nog een optie voor een SB stuurtje afijn we zien wel wat we even uit de de hoge hoed toveren :)

Hmmmm een V-Max een stoplicht racer, althans daar is hij voor de Amerikaanse markt voor ontworpen als ik het me goed herinner.
 
Ja klopt Ron. Was bij zijn lancering één van de snelste "stoplicht"-racers op de markt.
Had een fenomenale acceleratie...
Ben benieuwd hoe je de clip-ons gaat fabriceren...

Mark
 
Mark ik heb al een start gemaakt met de Clip-ons, het vraagt wel wat kunst en vliegwerk bij dit model met die upside down voorvork :8
 
Ja, dat geloof ik best Ron.
Die USD-vorken zijn dan misschien wel het neusje van de zalm, maar om er in 1/12 dan nog deftige clip-ons voor te maken...
In ieder geval veel succes ermee.

Mark
 
Weer een stukje grof werk achter de rug.

De uitlaten, weer een verhaal apart of niet :) deze vond ik te ver naar achteren komen met het zitje wat ik nu heb, met de originele spullen (zitje) is dit geen probleem uiteraard.
Dus heb ik de bevestiging beugel/plaat van de uitlaat aan het frame een halve cm omhoog gebracht zodat de demper weer een stuk lager komt te zitten.

Origineel
DSC_9302.jpg

Aangepast
DSC_9301.jpg

Clip-ons, ........... en ja er zit er een scheef dus morgen even aanpassen.
DSC_9303.jpg
 
Gaat hier al goed op lijken Ron :D:D:

moto-guzzi-le-mans-cafe-racer-by-kaffeemaschine-3.jpg


Wat een machine toch hé. Ga je ook de knipperbolletjes op het stuur maken?


Fred
 
Hee dat is zijn zusje Bert, was haat al kwijt :laugh:

Wat die bolletjes betreft daar had ik niet eens bij stil gestaan dus ga een poging wagen om die te maken ^^
 
Wat heb ik hier nu weeral gemist ?!?! Knappe progress Ron ! Mij ga je nooit een opmerking horen maken over techniciteit van zo'n beest, maar dat ie er goed uit ziet, is duidelijk ! Die bolle richtingaanwijzertjes zouden een leuke toevoeging zijn.
 
Bedankt Gunit en ik ben ook niet echt technisch bekend met twee wielers ondanks dat ik bijna 30 jaar motor heb gereden.
 
Vandaag de tank en zitje in een donkere kleur gespoten om later er weer af te schuren om te kijken of er nog plekjes zijn die wat putty kunnen gebruiken, dit is dan zichtbaar geworden omdat op die plekken wat verf is achtergebleven.
Alle gaatjes open geboord in de remschijven.
Clip-ons op maat gemaakt en verder afgewerkt op 4 boutjes na die nog komen.
Teven twee knipperlichtjes gemaakt die op de uiteinde van de handels komen :) .... bedankt Fred!!

DSC_9312.jpg

DSC_9313.jpg

Nu nog even de uitlaten aanpakken en dan kunnen we hem gaan opbouwen.
 
Dit schitterend topic ben ik even uit het oog verloren,maar zeer mooie vorderingen gemaakt...
 
Ron , mooie vooruitgang
 
tsjonge Ron, ziet er al beregoed uit man !, en ik zeg dat niet enkel
omdat ik zelf met een Italiaans fietsje bezig ben ;)

Mooi gedaan die tank, interessant hoe je die hebt gemodelleerd :33:

Heel leuk ook om te zien dat je niet heel veel nodig hebt om een gewone productiemotor
om te toveren naar een heuse Caferacer..

Ik kijk al uit naar het vervolg...
 
Mannen bedankt voor het kijken naar mijn bouwsel :)

Peter, inderdaad er is niet veel nodig om hem zo te bouwen wat plastic en Milliput en putty en wat fantasie en geduld ^^
Ik ben blij dat hetmeeste spul wat apart gemaakt moest worden op zijn eind loopt zodat we eens verder kunnen met wat originele kit onderdelen en dan wat leuks bedenken voor de kleur(en)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan