Hoofdsponsor

1/24 Mitsubishi Lancer Evo X - Steve Bécaert - TAC Rally 2015 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Prachtig werk.

Maar wat doet die foto van die motor in post#49?:wacko:
 
Inderdaad vreemd van die motor.. Blijkbaar iemand die de foto veranderd heeft op Tinypic..
Zou anders niet weten waar die vandaan komt.. Heb niet eens een motor. :p
 
motor? ik zie geen motor?
ik zie 2 afbeeldingen van de Mitsu :)
 
Huh?! Nu zie ik die ook niet meer inderdaad..
Zal wel weer Beyond zijn die die foto aangepast heeft, de pestkop! :p
 
Prachtige lichten , inderdaad. Mooi werk van Aoshima ( en van jou, uiteraard ) Dit laat het model nog beter tot zijn recht komen.

Maar nu wil ik hem wel eens op zijn wielen zien. ;)
Dus laat die eindfoto's maar komen.

Knudde
 
Nu zie ik idd 2 foto's van je model.
 
ziet er goed uit, en ja die lichten zien er realistisch uit.
 
Prachtige lichten , inderdaad. Mooi werk van Aoshima ( en van jou, uiteraard ) Dit laat het model nog beter tot zijn recht komen.

Maar nu wil ik hem wel eens op zijn wielen zien. ;)
Dus laat die eindfoto's maar komen.

Knudde

Hier alvast een klein teasertje dan. Hij is namelijk nog niet helemaaf af.
Er is een probleempje opgetreden met de rijhoogte van de auto.
Op 1 of andere manier staat die nu wat te hoog op zijn poten waardoor het nu op een gravel versie lijkt.
Moet dus nog even kijken om hem weer wat te verlagen.

2z9gokk.jpg
 
Dit smaakt alvast naar meer, ook al lijkt hij inderdaad wat te hoog te staan.

1 puntje van detailkritiek ( eerder mierenneuken) Het lijkt me niet correct dat de rode streep zichtbaar is doorheen de sticker van de Ypres-rally op de deur. Althans volgens de foto in het begin van je post. Het is wel de andere kant van de wagen maar ik neem aan dat ze gelijk zijn?

Maar zoals gezegd is dit slecht een detail dat verder geen afbreuk doet aan de schitterende build die je hier neerzet. :) :wow:
 
staat idd net iets te hoog voor een tarmac versie.
En van de sticker dat is idd een beetje spijtig, had je eerst een witte decal moeten leggen voor de andere.

Maar anders knap hoor, mooie prestatie zeker door custom decals.
Hopelijk nog meer van die projecten in de toekomst.
 
Dank jullie wel voor de complimenten.
Wat die decal betreft hebben jullie inderdaad gelijk. Ik dacht dat het niet zo zou opvallen maar blijkbaar wel dus.
Dus maandag even kijken of ik extra decals kan bestellen, en dan gooi ik die er overheen.
 
Eindfotos zullen nog even op zich laten wachten. Heb net de extra decals besteld en die komen pas na de feestdagen aan.
Dus nog even geduld.
Nu eerst maar eens kijken wat het volgende project gaat worden. Zal een iets makkelijkere zijn, dat is zeker. :p
 
...
Nu eerst maar eens kijken wat het volgende project gaat worden. Zal een iets makkelijkere zijn, dat is zeker. :p

Nóg makkelijker?? :huh:
Je bedoeld een snap kit dan?
:laugh: :laugh: ;)
Grapje hoor, ik vind je model zeer netjes afgewerkt, en met die nieuwe decals komt dat kleine "minpuntje" ook in orde..
 
Mooi resultaat zo te zien, maar ik wacht de duidelijkere foto's nog even af :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan