Hoofdsponsor

1/35 miserie in parijs ww2 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank u Guy en baenske voor toffe woorden.
Intussen is dit de laatste kleine update en dan ga ik alles nog eens bekijken om vanavond of morgen de eind foto's te tonen.
Hier zie je nog een verwaarloosde fiets zodanig dat die niet aantrekkelijk is om door Duitsers te worden aangeslagen.
en natuurlijk met inventaris waren zij sterk en dus kon dit niet ontbreken ( dame van ss met stempel om valiezen en zaken die moesten achterblijven te inventariseren).

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Die fiets lijkt razend echt, wat een sterk stukje modelbouw.
 
ja dat vind ik ook mensen wat zitten hier toch knappe kunstenaren zonder zever echt waar
Marc
 
voor mij is dit diorama af en heb heel wat geleerd.bedankt allemaal om te volgen en te helpen en hoop echt dat jullie er van genoten hebben.
de volgende leden dag breng ik hem weer mee nu hij af is.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
om een beetje in het Duitse thema te blijven: sehr schön dieses Elend in Paris (via online vertalen, dus excuses als er fouten instaan :D )

echt knap werk :eek: een vol diorama, maar alles hoort bij het verhaal, dus zeker geslaagd
 
Gefeliciteerd, dit is een erg mooi eindresultaat.
 
Prachtig resultaat,mijn complimenten Pascal.
 
Manman, wat een pareltje is dit geworden.
Applaus Applaus

Het dio spreekt vele kleine verhalen die in elkaar vloeien en een totaal-verhaal vertellen.
Dit is een dio om telkens langere tijd te bekijken...
 
Schitterend diorama, steeds meer te zien
 
Schitterend Pascal, mijn complimenten.
 
Prachtig Pascal, die moet je zeker en vast inzetten in wedstrijden al was het alleen maar om deze te tonen aan het grote publiek.
Wees er zeker van dat hier honderden foto's zullen van genomen worden want het is meer dan het bekijken waard.

Wij weten welk verhaal er achter steekt en de hoeveelheid werk je er in gestoken hebt maar de gewone en zeker de aandachtige toeschouwer zal zich vergapen aan al de details. Misschien een klein woordje uitleg bijleggen want velen kennen deze periode van de Duitse bezetting in Parijs niet.
 
Ik heb al de teksten van hierboven gelezen en vind nu efkes geen woorden om het uit te drukken waanzinnig knap
het bovenaanzicht vind ik geweldig net een drukke dag in een alledaagse straat behalve de gruwel die erachter stond of staat , gewoon uit het leven gegrepen
Pascal dit heb je knap gedaan , ge moet zelfs niet meedoen in de verkiezing van de maand ge hebt de volle overwinning verdient
grt
Marc
 
Ik heb al de teksten van hierboven gelezen en vind nu efkes geen woorden om het uit te drukken waanzinnig knap
het bovenaanzicht vind ik geweldig net een drukke dag in een alledaagse straat behalve de gruwel die erachter stond of staat , gewoon uit het leven gegrepen
Pascal dit heb je knap gedaan , ge moet zelfs niet meedoen in de verkiezing van de maand ge hebt de volle overwinning verdient
grt
Marc

Ben het hier volmondig mee eens, kan hier niks aan toevoegen, prachtig!!

Grts,

Patrick
 
Toen jij hieraan begon, dacht ik echt "wat gaan we nu krijgen, zo'n enorm dio zonder ervaring beginnen maken", maar dat werd al snel gelogenstraft. Ik kon me niet inbeelden dat er nu dit resultaat zou staan. Wat de compositie en de setting betreft zou ik nog wat van je kunnen leren. De spaken van de fietsen, de kringelende sigarettenrook, de tegenstelling tussen de alledaagse bezigheden van de citoyens en de brutale raids die er gebeurden. Je had je kunnen beperken tot die arrestatiescène maar dan zou je het echte gezicht van dit onrecht niet in beeld gebracht hebben. Wat betreft de kwestie van de zitzak zou ik een lichtblauwe wash gebruikt hebben, ik vind de zak nu net wat te hard opvallen omdat tussen de straatstenen wel een contrasterend effect gebruikt is. Mijn enige tip is verder om alle figuren goed te voorzien van een volledig matte finish, maar op de ledendag heb ik die niet gegeven omdat de generaalfiguur die ik bedoelde, al achter glas ingesloten zat. Ik hoop dat je al een nieuw diorama-idee in de pijplijn hebt zitten, zodat we weer elke dag zo'n verrassing kunnen verwachten.
 
Een heel mooi project dat met glans is gebracht en wij genieten en kijken er naar..bedankt Pascal..
 
Stukje topwerk ze man! Heel mooi om het zo te zien ontstaan en tussendoor nog wat opgestoken ook! Verdient een ereplaatsje te huize Pascal ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan