Hoofdsponsor

1/6 Mid Produktion Tiger I (Armortek 1/6) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Patje & René & Beyond: hartelijk dank mannen! ^^


@ René: Ik denk niet dat ze met die extra 400 liter brandstof echt ver zullen komen hoor.
Zo'n Maybach motor (23,88 liter inhoud) verbruikte heel wat.
De vier benzinetanks konden samen een goeie 568 liter brandstof bevatten.
Met deze hoeveelheid kon een Tiger on road een traject van 195 km afleggen. Bij off road rijden daarentegen deed men met volle tanks amper 110 km alvorens men terug moest bijtanken.

En wij maar klagen dat onze auto teveel verbruikt. :laugh:


@ Beyond: Laat die Stuart maar komen hoor. De mannen zijn er klaar voor. :D
 
Zeer mooi Luc maar ik heb een vraagje:

Kan het geen kwaad dat de darm zo dicht bij de hete uitlaten hangt? Kwestie van smelten....
 
Het is een rubberen darm hé, Michel. Geen plastieken. Dus die kan wel wat verdragen hoor.
En hij hangt niet letterlijk tegen de uitlaten maar wel tegen de uitlaatschilden hé. :)
Dus is er geen vuiltje aan de lucht. :D


Droop
 
En ik die dacht eindelijk eens een foutje te hebben gevonden :P :laugh:
 
dag luc,
wel maatje,die pomp is weder om een knap stukje werk van uw hand,
maar als ge zo ziet wat die gasten alle maal op die tanks mee voerden,
tja, ik denk dat er nog het een en ander zal gebeuren,
bouw ze maatje,groetjes,ronny
 
@ Ronny: Merci'kes kameraad. :)

----------------------------------------------------------------


614.jpg


615.jpg


616.jpg


617.jpg


618.jpg


619.jpg


620.jpg


621.jpg




Droop
 
mooie vorderingen aan een afgewerkt model... ;-)

bleven de vaten liggen door hun eigen gewicht zo los op de tank? komen daar geen spanbanden aan naar de roosters? of een plank die de twee spieën 2 aan 2 met elkaar verbind, zodat deze niet ten opzichte van elkaar kunnen verschuiven? Als je deze met de roosters kan verbinden heb je een solide basis. Heb nu gewoon het idee dat alles bij een putje in de baan er gewoon afvalt (alleh, eerst schuift de losse spie weg en dan volgt de rest...), wat niet de bedoeling kan zijn...
 
@ Silenoz: op de foto's van de 1:1 tanks die ik bestudeert heb zijn er nergens spanbanden, kettingen, touwen o.d. te bespeuren die de vaten op hun plaats houden. Meestal liggen die gewoon los bovenop de tank.

Een voorbeeldje:

594.jpg

Bij het model zullen de vaten door hun gewicht in ieder geval niet makkelijk van het dek rollen. Ik heb ook de spies onderaan vastgelijmd. :D

Droop
 
Amai, 1.7 kg is best zwaar. Je kan ze ook rechtop zetten:

attachment.php
 
@ Michel: Daar had ik eerst ook aan gedacht maatje. Maar ik vrees dat -als ik de vaten rechtop zet- ze door het hoger gelegen zwaartepunt niet al te vast op Erika zullen blijven staan.
Daar Erika zich meestal op een 'patattenveld' begeeft en niet op een betegelde vloer is deze opstelling voor mij zeker geen optie. ;)

Toch nog bedankt voor de foto (die had ik nog niet gezien). :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Maar... ... ... ...:

622.jpg


623.jpg


624.jpg



Droop
 
Bedankt voor de link, Michel.
Ik heb 'm bij m'n favorieten gezet. :)


Droop
 
Lucsken maatje ik blijf je volgen al is het soms in stilte,dat het maar snel ledendag is,kan ik ook jou eens echt ontmoeten.Erika ziet hoe langer hoe mooier uit zenne.
 
634.jpg


635.jpg


636.jpg



Ik ben al benieuwd wat de Duitse Mutti aan de animatronics cadeau heeft gedaan. Jullie ook?
In dat geval: stay tuned guys.



Droop
 
Je figuren worden nogal eens in de watten gelegd hé Droop... Die is zeker in de leer geweest bij frau Droop ???:18::18::18:

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan