Hoofdsponsor

1/6 Mid Produktion Tiger I (Armortek 1/6) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat Fred wel eens gelijk zou kunnen hebben.:laugh: Neemt niet weg dat het een knappe build was tot volgen en komt er een update schuiven we gewoon weer aan. Sjiek bord, eigenlijk toch spijtig dat het nodig is en toeschouwers niet begrijpen dat je kijkt met je ogen!:wub:
 
Humor is nooit verweg :dry:

Vooral dat kruisje over je hoofd

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
 
Dat is inderdaad een mooi bord Droop!

Fred
Wat een houten plankje, een stukje papier en een touwtje al niet kunnen verwezenlijken, hé Fred? :D


Ik vrees dat dit echt het einde van dit verslag zal zijn, mensen. Alhoewel, zeg nooit 'nooit', niet?
Er kan soms nog het één en ander onverwacht uit de lucht vallen.


@ René: een beetje humor is altijd mooi meegenomen, hé. Het leven is al triest genoeg. ;)
 
Nu het bouwverslag achter de rug is, zijn de mannen maar met vakantie gegaan.
Nou ja, de animatronics bleven uiteraard bij de Tiger maar Johann is nu terug bij zijn mutti in Dortmund.
Hauptmann Duske daarentegen verkoos om hier te blijven.
Waarom? Wel ... ... kijken jullie zelf maar:






584.jpg


585.jpg


586.jpg


587.jpg


588.jpg



Tja... ... :8



Droop
 
Hahahaha

Om je krom bij te lachen!!!

ik ben benieuwd naar de eindfilm
 
Herkenbaar, ;) om het veilig te houden heb ik mijn bootje calimero gedoopt :dry:
Mijn romp heeft trouwens meer weg van een eischaal dan van een panser :8
 
Auto's hebben meestal geen naam... Dus dat is safe voor mij...
Alhoewel, Eleanor... hmmmm. :D

Droop, zit ze daar maar achter hun vodden bij Pixar! :)
 
Bij pixar zouden ze toch moeten weten waar de prioriteiten liggen ;)
 
Ik zou in die situatie ook in Doornzele blijven :D
 
Mijn 1/6 Sdkfz.222-project dat gepland was na dit Tiger-avontuur kan helaas niet doorgaan.
Ik heb net een mail gekregen van Gill (Armortek) dat ze niet van plan zijn om dit model in de nabije toekomst terug in productie te brengen. :(
Ze geven me wel de raad om de 2de hands aanbiedingen op het Armortekforum in de gaten te houden maar ik wil een nieuwe! :8

Nou ja, voorlopig kijk ik eventjes de kat uit boom en zie wel wat er komen gaat.




Droop
 
Oei dat is jammer om te horen..

Maar je hebt toch wel nog andere modellen dat je wilt maken?
 
Ja Droop, nu ga ik toch efkes wachten om hier commentaar te posten.;)
Ik zou zowaar toch maar weer in herhaling vallen (en terecht trouwens:P).
Ik ga nu eerst het filmke afwachten. Dan is de commentaar vast nog veel lovender.:8

Mark

P.S. Erika is toch een echt mooie dame geworden samen met al die kleine details...
(zie je wel dat ik het toch niet kan laten...val ik zowaar toch in herhaling:laugh:)
 
Droop, dit is echt een zalig bouwverslag, euh, ik bedoel bouwstrip ;)
Jammer dat aan alle mooie liedjes een einde komt, maar ik ben benieuwd naar de langspeelfilm :D
Eneuh, je kan nog altijd iets anders zoeken dan de Sd.Kfz.222 om te bouwen hé ;)
 
@ Michel: bedankt maatje! Ik heb me nu op dat forum geregistreerd zodat ik contact met de verkoper kan maken. :)
 
Vandaag heb ik bericht gekregen dat de 222 reeds verkocht is. :angry:

Maar er is ook goed nieuws: het Erika-project heeft deze morgen in ons Belgisch tankmilieu de BTB-duim gekregen:

btbduim.png

Een erkenning die uitgereikt wordt aan uitzonderlijke bouwverslagen.
Uiteraard zijn we daar best trots op. :D


Droop





593.jpg
 
Proficiat Luc, ik zal nog eens zoeken voor de 222. Spijtig dat ze al verkocht is.

Edit: Ik heb nog eens gezocht maar ik kan er helaas geen andere vinden :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan