Hoofdsponsor

Mercury comet 67 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierbij enkele foto's van de veranderde kabels(nogmaals).

ze zijn op de foto nog niet beschildert of zo,wel al voorzien van hun kapjes op de motor.Voor ze worden geverfd worden ze netjes ronder geplooit.







Er is nog wat werk aan maar daar doen we het voor natuurlijk he.
Patje.

We zijn weer een half uur later,het staat me langs geen kanten aan deze dingen zal ik maar zeggen.
Ziet er vreselijk uit :tongue:,dus dat word weer herbeginnen grrrrrrrr:angry:
:zx11pissed: word ik daar van eigenlijk.ben beter met kabeltjes met isolatie er nog aan,dus dat word wachten tot volgende maand.
Patje.
 
Laatst bewerkt:
Patje,

Stuur mij eens via pb je adres door.
Ik heb hier nog ergens superdunne rode en zwarte draadjes liggen en 'k zal je d'r eens wat opsturen.

Ik hoop dat je problemen opgelost geraken, maatje.
Maar geloof me, alles komt goed hoor. Moesten ze dat vorige week tegen mij gezegd hebben, ik zou het ook niet geloofd hebben.
De moed niet laten zakken!!



Droop
 
Haast en spoed zijn zelden goed, dus neem gerust de tijd Doomwad ;)
 
YEp kerel ,,,, mijn motto is altijd bij modelbouw .. als het te leuk wordt even een pas op de plaats maken een dagje of 2 alleen ernaar kijken , geloof me dat doet wonderen
 
patje, kijk eens naar een stuk telefoon kabel

die zijn denk ik goe van diameter
 
Heb die rommel er al weer af gesmeten want ik kon dr nie meer op kijken.tegenwoordig val alles tegen,en dat is niet enkel op modelbouwvlak.
Ik denk eraan om een tijd te stoppen zelfs.

patje, kijk eens naar een stuk telefoon kabel

die zijn denk ik goe van diameter
Jo Peter Ja heb ik natuurlijk nie liggen he.komt wel goed he.
patje.

Iedereen bedankt om mij erboven te helpen,en ja het is een hobby,maar soms word het es moeilijk en ja dan gaat het al eens mis he.
Ik heb een nachtje over geslapen en patje ga gewoon verder doen nu.
@Droop adreske doorgezonden maatje.
@ iedereen hier ne dikken mercie he mensen.

doomwad je moter :wow: nice work
Thx maatje,alleen die kabels he;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zeg Patje , als het eens tegenslaat leg gewoon de boel stil voor een dag, de volgende dag brengt nieuwe en frisse ideën. En dan gaat het meestal plotseling ook veel beter ;)
Bij mij vliegen de tankonderdelen dan meestal door de lucht ^^
 
Doet me deugt dat jullie zo reageren allemaal.
@Droop:Luc maatje ge zijt duizend keer bedankt man.

Idd Famo dat deed ik dus ook he,en ja hoor het gaat al veel beter dus.
Nou de onderdelen legde ik netjes gewoon terug in een doosje hiihi,gelukkig heb ik nog nooit iets gesmeten.
Denk dat het niet goed zou komen he LOLLOLLOL;)

Ja zenne Droop maatje,zijn ze zeker,heb er es eentje ingestoken in decilinderkop en een beetje naar de voorkant gelegt.
Dan es naar de foto gekeken van het werkelijke model en ja hoor dat is het gewoon .
Nogmaals mijn dank daarvoor Luc.
Patje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Patje ik kan niet wachten op de foto's blij dat je er weer met volle moed tegen aan gaat

Gr
Dirk
 
zeg Patje , als het eens tegenslaat leg gewoon de boel stil voor een dag, de volgende dag brengt nieuwe en frisse ideën. En dan gaat het meestal plotseling ook veel beter ;)
Bij mij vliegen de tankonderdelen dan meestal door de lucht ^^

vandaar al die PE, ge vindt gewoon u originele stukken niet meer terug...
 
@Droop: Donderdag doe ik de hele ditributeur en dan kan je eindelijk zien hoe het is geworden he maatje.
Je zal zien dat het goed is.
Patje.

Nou ik heb nog geen ervaring in gebruik van PE,gelukkig ben ik zo ingesteld dat ik onderdelen steeds kan terug vinden,samen gevoede delen leg ik nooit zomaar ergens neer en doe die in een doosje.als ik dat bepaalde samengevoegde deel(bijvoorbeeld twee motor helften) nodig heb kan ik dat zomaar nemen.Heb ook de gewoonte dan om als een bouwstap is afgewerkt enkel de juiste onderdelen los te maken ,passen en lijmen.En zo ga ik maar door he,geen miserie met verloren delen of onvindbaar.
Bijvoorbeeld ik maak de hele interieur ruimte en die word dan als die klaar is terug in de doos gestoken om uit te harden,begin ik gewoon aan de volgende stap en ga zo maar door he.Kijk naar mijn motor van de mercury die steek ik steeds in een doosje na het bewerken.Uiteraard is het ieder zijn methode en elk doet wat hij/zij wil.
Wie ben ik om daar commentaar op te geven he.
Patje.

Dank zij ons aller Droop kon ik nu mooi verder werken en dit is het resultaat alvast.Nog drie kabeltjes en de distributor is compleet bezet.
1_103_0125.jpg

1_103_0126.jpg
Ik denk dat dit de realiteit veel eerder benaderd he.Ik ga ook eens kijken om in de motor ruimte
de stootbevestigingen van de veringen te maken,lijkt het ook weer wat beter dan he.Ik ken er de echte naam niet van
Maar ik denk dat jullie me wel zullen begrijpen wat ik bedoel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, de kabeltjes passen perfect zie ik. :D

Mooi werk Patje!



Droop
 
dat ziet er goed uit die kabels ,,, en die punten op de laatste foto zijn de boven kant met schroefdraad en moer van de schokbrekers ....
 
Hoi Patje,

Je motor ziet er zo fantastisch uit met deze kabels.

En de onderdelen die jij aanwijst zijn voor de bevestiging van je veer poot ze hebben losse bevestigings punten gemaakt voor het door roesten zodat je ze kunt vervangen
anders als bij sommige euro auto's daar bestaat het uit een stuk http://vdtoorn.nl/auto/Het-vervangen-van-de-veerpoot-van-de-Toyota-Carina-E/pictures/12 kijk hier maar even dan kun je het een beetje zien.

Enfin je gaat lekker Patje

Gr
Dirk
 
Haha, de kabeltjes passen perfect zie ik. :D

Mooi werk Patje!



Droop
Ja he Droop maatje kga u drie kussen komen geven hahahahaaaa

dat ziet er goed uit die kabels ,,, en die punten op de laatste foto zijn de boven kant met schroefdraad en moer van de schokbrekers ....
Aha ja dat is zo maar weet je de naam niet van die brugjes die er over zitten in driepuntvorm??

Ik denk dat je het bij het juiste eind hebt Marc.
Thx;)

Dank je voor je hulp maatje.Ik snap nu wat het eigenlijk is en ga ze namaken want het ziet er niet zo erg realistisch uit zonder deze onderdelen kijk maar naar de motor ruimte zie je zo he.





Mods vergeef me voor deze ene buitenmaatse foto.

Verdikke had per ongeluk deze topic gesloten en wist het zelfs niet:(:(:(:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Djezus Patje, das nogal wat werk maat aan zo'n motor. Ben echt benieuwd naar het eindresultaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan