Hoofdsponsor

Mercury comet 67 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is juist mijn problem he,weet niet of het zo gaat zijn.Dus straks es goed gaan bekijken na het eten.

Tja daar is het een topic voor he,snap wel dat het dan wat moeilijk volgen is maar tja ze rijzen soms probleempjes op en ja dan ga je natuurlijk een discussie gaan voeren he.Ik ga er een beetje op gaan letten wat meer volgbaar te gaan maken.
Patje.

tja oke dan

Goede morgen,het probleempje met de as is opgelost,ik heb dus een stukje moeten in korten op het goed te krijgen.
Patje.


De achterste banden zitten in dryfit er op

Uitlaten en veringssysteem
 
Laatst bewerkt door een moderator:
patje mooie werk dat je laat zien
maar ik zou gaatjes poren in de uitlaten zie foto

1_103_0258.JPG
 
Lionel goed gezien, maar Patje had reeds aangekaart dat hij dit nog zal doen in een paar posts voorheen.
 
Zo we hebben deus de uitlaten voorzien van gaatjes,ze zijn op de kop 2mm diameter en dus boorde ik met een 1mm boortje manueel de gaatjes er netjes in.



 
idd. ik weet niet hoe jullie dit doen maar ik doe dit meestal met houtskool die ik vergruisd heb. geeft een lekkere zwarte afzetting binnenin.
 
mooi werk Patje echt mooi om te volgen
en dingen opsteken voor als ik zelf eens eentje wil maken
Groetjes
Roel
 
De uitlaten met aangebrachte gaatjes zien er goed uit Patje.
Je verwacht zo dat er elk moment rook kan uitkomen.

Mooi werk maatje!!!




Droop
 
He Patje goed opgelost met de wielen uitlaatje verfen en dan ben je al aardig onderweg.

Gr
Dirk
 
Mooi Patje, gewoon een paar keer de motor starten en je hoeft die uitlaten echt niet meer te verven ;),
 
Ik ben geen autokenner maar je maakt er wel mooi werk van patje, keep up :)
 
Heren deze uitlaatjes zijn slechts enkel geboord,moet de gaatjes nog verven.

Dank je wel maatje;)

Zo we gaan dus even kijken naar het resultaat van de geverfde binnen bekleding in de kofferbak al.Het werd ook voorzien van de bordeaux kleur net als het interieur.










De host bleek in onderhoud te zijn dus moet ik gewoon wachten tot vandaag he.


zeer curieus patje
Het scotty maatje das een tijd geleden zeg alles goed daar??
Ja erg vreemd he ik kijk vanavond nog eens el als het nog zo is dan ga ik moeten wachten om foto's te posten he.
Patje.

De host problemen zijn opgelost en bleek om onderhoud te gaan.Dus bij deze de foto's er nog bij kunenn zetten op nr#384
Patje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je in de koffer een stof verwerkt of is dat de structuur van de plastiek?
 
echt mooi werk Patje
ziet er echt uit
is dat geverfd of een tapijtje ingelegd
Groetjes

Roel
 
Het is een stofje en moet nog heel wat aan gebeuren.ook hier netjes een washje over zodat de diepere gaatjes wat meer diepte krijgen.
Komt goed hoor;)

Vandaag de tweede laag in de kofferbak aanbrengen,als deze op zijn beurt dan weer droog is kan ik een wash aanbrengen.Daarna is het de beurt aan de zitbanken in de wagen.worden ook zo met een wash behandelt..Eenmaal dit allemaal achter de rug is kan ik dan uiteindelijk beginnen aan de scharnieren .
Patje.

iet erg simpel maatje,een steriel doekje gebruikt.De stof word nog verder behandelt,wash aanbrengen,en dan uiteindelijk er matte clear vernis over dan lijkt het echte stof.Ook hier worden ook de italiaans rode brede lijnen aangebracht zoals het interieur.Ben nu momenteel bezig aan de deuren om te kijken hoe de scharnieren te maken want de deuren lopen een beetje rond he.
Patje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor deze toelichting patje,als ik het goed begrijp ben je van plan om de deuren te laten fungeren dit lijkt me zeker geen gemakkelijk klusje...
 
Ja Patje die schranieren zijn altijd weer een uitdaging ben zelf ook nog niet helemaal tevreden met mijn manier
maar we blijven puzzelen

Gr
Dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan