Hoofdsponsor

1/35 M4 Sherman ( Early production ) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit Bart. Ik moet Rik hier gelijk geven wat de Normandische wegen betreft.
In de film "De Langste Dag" zie je de geallieerden met hun tanks door deze wegen rijden en zie je duidelijk dit landschap.

Mark
 
Ik weet het maar ik heb eigenlijk een beetje te weinig tijd om dit nog te verbeteren. T'zal dan maar een gewoon landweggetje worden.

Grtz Bart.
 
Viola klaar om met de wedstrijd mee te doen met deze Sherman.:D

Nog enkele struiken geplaatst en dan zachtjes met de airbrush groene tinten gegeven.
Nu enkel nog de tank commandant erin plaatsen en volledig klaar voor Zondag in Middelkerke.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zo laat maar weten wat jullie ervan denken...

Grtz Bart.
 
Nice job Bart...!
Staat pal in deze omgeving camo op de tank ook zeer fraai gedaan..!

Grtz yves,
 
Ziet er mooi uit maar ik zou je toch willen aanraden om de tank iets in de grond te drukken. Nu lijkt hij te zweven op de steentjes en dat kan je niet hebben bij een tank. Misschien de steentjes onder de rupsen weghalen en wat spoor achterlaten achter de tank.
 
Ziet er goed uit Bart. Ik weet niet of het mogelijk is om nog een figuur in de toren te zetten ?
Nu lijkt het daar wel een groot, zwart gat zonder vulling...

Mark
 
Bart,

Breng eens wat stofpigmenten aan op de onderzijde van je tank, daar in die omgeving lijkt me dat geen slecht idee.
Tevens, het stof kan je nadien verwijderen mocht dit niet meer passen in je 'echt' diorama... :)
 
Prachtig gedaan Bart ! Maar zoals Erwin reeds zei, hij zou zich wat meer moeten nestelen in de grond. Wordt natuurlijk moeilijk, als je in rekening neemt dat je hem later op een ander dio wil plaatsen....

Je cal.50 misschien wat superen ? Ik heb een exemplaar van Voyager gekocht voor mijn M8 HMC. Dit is natuurlijk een AF produkt en veel fijner als het exemplaar van Tamiya. Maar de gaten in het koelelement wat dieper boren en/of de gaten wat behandelen met zwarte verf zal al een heel verschil maken.
Tevens de loop wat uitboren.

Veel succes in Middelkerke !

Groeten Rik
 
Nice Job.

Ik vind hem alleen iets te proper. Had hier en daar nog een spatje modder aangebracht. Ik zal hem zondag in Middelkerke eens live kunnen bekijken.

JM
 
Geslaagd dio wat mij betreft, lekkere setting en je ziet 'm bijna voorthobbelen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan