Hoofdsponsor

1/35 M4 High speed tractor [DONE]

Motor begint behoorlijk tot leven te komen Yves en ook mooi voorzien van details,ga je nog hier en daar wat extra leidingen toevoegen..

Bedankt Danny en idd er worden nog leidingen aan toegevoegd..!

Grtz yves,
 
Met slechts enkele basiskleuren weet je toch al "leven" in deze motor te brengen.
Goe bezig Yves ;)
 
Hello,tis weer ne langen tijd geleden,maar was moeilijk om terug in de running te komen met mijn modelbouw.
Heb de tools en paint terug ter hande genomen en laat jullie mijn vorderingen zien...
De scharnieren hebben mij lange tijd beziggehouden en mijne moed naar beneden gehaald..dit is het resultaat,ze blijven wel openstaan om de PE roosters(die er nog in moeten)te laten zien.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Aan het motorblok heb ik ook wat details onder de vorm van wat leidingen aangebracht..
attachment.jpg

Hier is een dryfit van het motorblok,deze krijgt eerst nog wat verwering en wat kleurnuance..
attachment.jpg

attachment.jpg

Eén van de volgende stappen is de zitbanken..deze ga ikzelf maken met Milliputy.
Daar er in de oorspronkelijk M4 individuele canvas zipper bags gevuld met een kussen gebruikt werden en in het model niet aanwezig zijn...
Heb reeds met plasticcard de banken gesneden...

attachment.jpg

attachment.jpg
Ref.Tankograd.

Grtz yves,
 
Het zijn dan ook niet 's werelds grootste scharnieren!

Het doet me deugd te zien dat je weer bezig bent met dit project, en je laat prachtige vooruitgang zien!

Formidabel motorblok, misschien de volgende keer de V-snaren een tikje dunner proberen te maken (zie Coachke's topic over de Dodge Charger), maar het is zeker niet storend (als het uiteindelijk al te zien is).

Het scratchwerk ziet er veelbelovend uit. Goed op weg!
 
Bedankt Roy...heb zojuist de verwering van het motorblok beeindigd...
attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz yves,
 
Motorblok ziet er goed uit Yves, mooie vooruitgang. is die bovenste stang een uit metaal gemaakte uitlaat? als dat zo is mag die best wat meer roestkleuren krijgen, die kregen heel warm en waren snel volledig doorgeroest hierdoor
 
Dat is inderdaad een mooi motorke ;)
Blij om te zien dat je hier in dit topic nieuw leven inblaast :)
 
Dank u wel Burglar,ook voor de tip,moet nog een verbindingstuk aan de uitlaat dus kan ik dat doen als alles aaneengekoppeld is...
Hier nog wat vorderingen van het geplaatste motorblok en radiator...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz yves,
 
Wawww Yves prachtig en zeer verzorgd bouwwerk nog maar te zwijgen over het verweer en details die hier te zien zijn super fijn topic om te volgen...😉
 
Yves ik vind het gewoon geweldig wat ik hier zie
Marc
 
Yves , prachtig werk hoor , mooie verwering van het motorblok evenals het interieur :)
Zeker niets op te merken ,verzorgd werk ... maar zo kennen we je !
 
Wat kan ik nog toevoegen buiten goed bezig :)
 
@Roy,Danny,Coachke,PeiperJ en Ron,allereerst bedankt voor de lovende en bemoedigende reacties..!!
Heb mij op de zitbanken gericht en met milly putty de zitzakken gemaakt..
Hier het resultaat..

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Tot de volgende..

Grtz yves,
 
Ik had er geen idee van dat de leefkuil al in de Tweede Wereldoorlog bestond.

Eerlijk gezegd zien de zitzakken er tot nu toe uit als kleine stukjes milliput, maar wellicht gaat dat nog veranderen als ze eenmaal geschilderd zijn. Ik neem aan dat je heel goed naar voorbeelden hebt gekeken? Zeker met dit soort kleine, simpele voorwerpjes is het des te belangrijker om heel precies te werken om ze realistisch te laten overkomen.
 
Ik had er geen idee van dat de leefkuil al in de Tweede Wereldoorlog bestond.

Eerlijk gezegd zien de zitzakken er tot nu toe uit als kleine stukjes milliput, maar wellicht gaat dat nog veranderen als ze eenmaal geschilderd zijn. Ik neem aan dat je heel goed naar voorbeelden hebt gekeken? Zeker met dit soort kleine, simpele voorwerpjes is het des te belangrijker om heel precies te werken om ze realistisch te laten overkomen.

Persoonlijk zijn ze eigenlijk nog wat te dik,nog wa schuurwerk en ga er dan eens een primer over zetten....
Wat bedoel je eigenlijk met "leefkuil"?

Grtz yves,
 
Seventies_zitkuil_450.jpg
 
Ben het wel met Roy eens wat de dikte betreft, ik denk dat je de helft neem van wat je nu heb dat goed zit.
 
:laugh::laugh::laugh:...ok Roy ,heb hem..!
@Ron :idd heb er van één wat afgeschraapt en het is al een heel ander zicht...

Grtz yves,
 
Goeiemorgen...al serieus wat van de zitzakken afgedaan ,het resultaat is wel beter zo denk ik...?
attachment.jpg

attachment.jpg

Tot de volgende...

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan