Hoofdsponsor

1/35 Let's roll out, boys [wip]

een prachtig kunstwerk kan je dit gerust noemen.
ben eveneens zeer benieuwd naar het eind plaatje
vgr
Marc
 
Tijd voor het water, eerst een dammetjes gebouwd want anders loopt mijn water weg.:)
Daarna Still Water van vallejo genomen, een druppeltje Kakki en Russian green erbij en dan mooi in de rivier gieten.
Daarna een beetje schudden om alles mooi vlak te krijgen.
Nu laten drogen.

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
Zo tot de volgende update.

Grtz Bart.
 
Ziet er goed uit Bart. Lijkt inderdaad net echt water.
Die dammetjes zijn dat siliconen ?
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Een kleine opmerking: je situeert je dio in de Ardennen... nu vertoef ik regelmatig in die regio en ik vind dan ook je water te groen overkomen. Voor zover ik weet bestaan alle riviertje en beken in de Ardennen uit helder water?
Enfin, ik heb daar nooit een riviertje gezien met die groene kleur.
 
Thanks Mannen.

Walesha, ik snap wat je bedoeld maar ik heb ook nooit gezegd dat dit een burcht uit de Ardennen is hé, ik weet niet hoe iedereen in die richting is gaan denken? Misschien met de rotsen?

Grtz Bart.
 
Het ziet er goed uit Bart, vooral het water is mijn favoriete deel in het diorama. Die keien erin zorgen voor veel realisme.
 
Wederom prachtig,het water is idd enorm realistisch gedaan!
Knap werk man...!

Grtz yves,
 
in één woord prachtig dit is modelbouwen op champions league niveau.
 
Zeer knap werk, Bart. Komt meer dan zeer realistisch over.
 
Je water is zeer geslaagd ! Een hele verbetering tov je vorig dio (dat met de brug en de blokkade) waar je nog met helder water werkte.

Water in de natuur is meestal niet helder maar aan de groene kant, net zoals jij het uitbeeldt. Misschien had er een tikje bruin in gemogen...

I like this !

Groeten Rik
 
Hey knappe vorderingen Bart! Geen probleem met Vallejo's Still Water gehad? De eerste keer dat ik een "grote" oppervlakte met Still Water behandeld heb begon het na enkele dagen te zakken in het midden van de de plas!

Thierry
 
Bedankt mannen, we doen ons best maar hé.

Ivb met vallejo still water, nee Thiery geen problemen. Maar de lagen liggen dan wel ongeveer 4mm dun, en goed laten uitdrogen voor je de volgende laag aanbrengt.

Grtz Bart
 
Gewoon prachtig wat je doet Bart :wow:
Zeer geslaagd volgens mij :yes(1)::yes(1):
 
Ivb met vallejo still water, nee Thiery geen problemen. Maar de lagen liggen dan wel ongeveer 4mm dun, en goed laten uitdrogen voor je de volgende laag aanbrengt.
Grtz Bart

Had ik ook gedaan maar heb ten minste 12 lagen van +/- 3mm verse Still Water om op het einde 8 tot 10mm harde water te krijgen.... en dan ja ... in het midden was het een beetje gezakt... :(

Toen had ik ergens op Internet gelezen dat het misschien aan het feite lag dat ik eerst wat vernis op de basis had moeten spuiten... :huh:

Enfin... ziet eruit dat het bij jouw goed gelukt is :) Schone setting!

Thierry
 
De Sherman eens op zijn plaats in de dio gebracht.

attachment.jpg

attachment.jpg

Sepia fotokens

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Voila ik denk dat ie wel goed staat zo.8)

Grtz Bart.
 
wat een meester werk dat hier tot stand komt een plezier om te volgen en van te leren prachtig bart.
gr dirk d
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan