Hoofdsponsor

1/35 Let's roll out, boys [wip]

Ziet er heel goed uit Bart, maar ik zou de loop toch iets meer uitboren of donker maken.
Zo ziet het er precies een stukje plastic uit... (wat het natuurlijk wel is, maar je begrijpt me wel hé...)
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Oeps ik was dat vergeten te doen, ga dat vlug eens aanpakken zie. Thanks Mark.
 
Looking very good. Het is een meesterwerk.
De chauffeur (heet dat zo in een tank?) mag geen stuurfout maken, de tank past maar net door die poort en brug.
 
Graag gedaan Bart, daarvoor zijn we hier toch hé... om mekaar te helpen met die dingen.
Voor de rest, ziet het er inderdaad weer heel goed uit.

Mark
 
Bedankt mannen, ik pruts rustig verder en ik heb er fun in, want dat is wat telt niet?:$

Interceptor, inderdaad we zijn er om elkaar te helpen, dat maakt dit forum zo leuk.:D

Mr Artex de chauffeur in een tank heet in het Nederlands eigenlijk "de voerder", en het Engels "the (tank)driver".;)

Thierry, met het aantal figuren ben ik eigenlijk nog niet aan uit, ik zou de binnen koer willen laten omtoveren tot een herlaad en repair zone.
Misschien met nog een ander voertuig erbij, maar moet er nog eens goed over nadenken. eigenlijk te veel ideeën.:wacko:

Grtz Bart.
 
Yep, met diene tank er op oogt dat heel anders.
knap geheel !!
 
Mooi,mooi...begint al een verhaal op zich te worden,met die repairzone dat lijkt me fraai idee..
Let the show part three begin.....!!!

Grtz yves,
 
Inderdaad een zeer mooi en sterk dio en zoals onze vriend Yves hier boven vermeld "Let the show part three begin";)
 
Net dit project opnieuw bekeken om te zien hoe je die rotsen hebt gemaakt.

Die polyfilla die je hebt gebruikt, is dat gips of een vulmiddel?
 
Vulmiddel, het is lichter en gemakkelijker te bewerken. Deze staat voor het moment effen aan de kant.

Grtz Bart.
 
Dankjewel, zal ik eerstdaags ook proberen te maken zo'n rotsen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan