Ge zal wel denken, hee die Aris bouwt niet meer, het tegendeel is waar.
De vertaling uit het Cyrillisch, lees ik net zo makkelijk als, in het cyrillisch.
Bedenk dan, de technische woorden, zijn een afgeleide van een algemene taal, net zoals iemand de naam van een plant in een andere taal leest. Of ik heb nooit geen latijn gehad, maar de trefwoorden zijn latijns.
Het remsysteem, ik had gekozen voor een frame van styreen, hierbij heb ik koperdraad van 0,4 aangeschaft, en deze, net zoals, kunststof luchtslang, gemonteerd op het frame, zo vanaf de rol. IPV even een Tiereaap, te gebruiken om te borgen nu een druppel lijm.
Waar de flexibele slang komt, heb ik een verdeler, van 0,8 rond staf, rond gebogen. De twee pneumatische relais, heb ik volgens een voorbeeld nu in een doos gedaan, zadat de leidingen naar binnen gaan waar de aansluitingen zijn, maar het relais beschermd word.
Het hele luchtleiding systeem gemonteerd. Waar een T stuk hoort, heb ik de 3leidingen aangesloten op een stukje 0,8.
Wat een gezeur, in ieder geval, waar de leidingen recht op het frame doorgaan, die komen aan de 2 luchttanks. Waar de leidingen naast het frame uitsteken, dit is de voedingsleiding en de remstuurleiding.
Foto 1 linker aanzicht, van onderen
foto 2 rechter aanzicht van onderen
foto 3 bovenaanzicht.
Foto5 dry fit onder
foto 6 dry fit boven.
De banden die nu in beeld zijn, zijn er heel veel van, deze heg ik alle uit de spreu gehaald, hechtpunten verwijderd en afgeruwd.
Dat het styrene frame, niet helemaal haaks is, is mijn verkeerde keuze, ik had voor een frame van aluminium moeten gaan.
Dat komt goed als ik definitief monteer, en terug 2 handen heb, die nergens kleven....