Hoofdsponsor

1/35 German tram car 641 [wip]

Zo vakantie vrijwel om en volgende week weer werken. Ben met het tweede dak gedeelte van de tram nu begonnen.
 
Nog wat plaatjes van de tweede dak samenstelling...


Schotten waren wat te hoog..

attachment.jpg

Binnenzijde klaar voor montage.

attachment.jpg

attachment.jpg

Zijkanten met ramen erin.

attachment.jpg

Passend maken van de dakdelen.

attachment.jpg

Naad. Zal er wat plamuur in moeten aanbrengen.

attachment.jpg

Impressie van de dryfit.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Nog wat plaatjes...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

En het dak is er op gemonteerd samen met de reclame borden. Ook hier weer een prima pasvorm van de delen. Je hebt de keuze uit drie verschillende teksten. Deze grote teksten staan afgedrukt op een bijbehorend glanzend vel in de bouw beschrijving. Strak en netjes eruit snijden en monteren op het kunststof bord. Ik heb deze gelijmd met bisonkit. Papier op kunststof leek mij de juiste keuze lijm hiervoor.

Nu gaan we de aansluitingen van de bovenleiding op het dak monteren. Nog genoeg te doen eraan..
 
De vooruitgang ziet er mooi uit. Ik ben al benieuwd naar alle mensjes die je erin gaat plaatsen :D
 
Dacht ik al; past naar mijn idee ook prima zo met deze setting. Het ziet er echt uit als een ode aan de tram op zich.
 
Heel sterk hoor , je hebt er echt iets mooi's van gemaakt :)
 
Prachtig geworden en leuk eens een tram te zien die niet kapot geschoten is.
 
Ben onder indruk en het voelt juist aan zoals hij gemaakt is en de kleuren zijn top spijtig dat er niets bijkomt al was het een bank aan halte of dergelijke maar hij mag gerust in mijn kast staan. grt Pascal
 
Och hij is nog niet klaar. Is wel een leuk idee een bankje of iets in die richting. Kan ik misschien wel erbij doen...:). Maar eerst nog de bovenleiding en masten enzo meer..
 
En bij deze update zien we dat de tram bijna klaar is. We gaan wel nog de twee masten voor de bovenleiding maken en plaatsen en ook de tram ga ik uiteraard nog wat weatheren. Er zijn bij deze update flink wat details bij gekomen waardoor hij steeds meer gaat lijken..

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Knap resultaat , mag je zeker fier op zijn !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan