Hoofdsponsor

1/35 german military car [wip]

attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
Knap werk.
Steel maar veel met de ogen. Denk dat iedereen dat wel doet.
 
Hoe heb je dat zeil gemaakt Pascal? Ziet er in ieder geval al goed uit.
 
Dank u Erwin
Heel dunne goedkope zakdoek die zijn tijd gehad heeft ingesmeerd met witte lijm onverdund .
wel gladstrijken met vochtig doek om klonters te vermijden indien die er zijn. laten drogen en klaar.
laat zich heel gemakkelijk plooien in de vorm zoals je wil.
zijkanten voorzien van dunne ijzerdraad om het een beetje echter te laten lijken en afgewerkt met bras cheet precision metals 0.12 mm
heb er primer opgezet en zie geen probleem voorlopig.
attachment.php
 
indrukwekkend knap bedacht
Is ook wel een mooi kitje om te pimpen in mijn branche he , ik vind het een heel mooie
Grt
Marc
 
dank u Marc
eens met pigmentpoeder gewerkt
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
Pascal ik zie juist iets wat misschien gezichtsbedrog is maar op de vierde foto op de achterslijkweerder ( gardebou ) zit precies nog een gietnaad , het kan gezichtsbedrog zijn hoor bekijk het eens
Marc
 
Marc dat klopt en heb dat nog niet in de mot gehad linkse kant ook een beetje blij dat je het gezien en zal dit op kuizen. grt
 
graag gedaan je ziet hoe meer ogen hoe beter resultaat he , ik heb dat ook dikwijls dat men er me op wijst en dat ik het gewoon niet zie en dan na lang zoeken zie ik het ook
grt
Marc
 
Hoe kritisch wil je dat we zijn? Wil je vooral van deze bouw leren, of is het een snel tussendoortje voor de fun?
 
Speelt geen rol he Roy al is het maar om de vrienden te helpen he het is toch leuk als men gevolgd word
Grt
Marc
 
Mijn vraag is gericht aan Pascal en het antwoord bepaalt hoe ver ik ga in mijn opbouwende kritiek.

Alleen al voor de mate van energie die ik aan mijn beantwoording besteed, is het dus wel degelijk van belang. Vandaar ook dat ik de vraag stel.
 
Roy kill me
Het is voor mij een terechte eer dat jij en andere uw tijd in mij wil steken en het is allemaal nog niet groots maar ik slurp veel op en luister en lees heel aandachtig jullie topics omdat jullie weten over wat je praat en geloof mij ik volg jullie uitleg en steel als een raaf van wat ik zie maar dat wil niet zeggen dat ik dat niveau kan halen en zonder gemeende kritiek sta ik nergens.
Natuurlijk heb ik ook een beetje de slechte gewoonte om snel resultaat te zien maar geloof mij ik werk er hard aan om mezelf in te tomen.
Roy nu moet je toch al aanvoelen dat ik open sta voor strenge kritiek en dit zelfs respecteer en waardeer omdat je dit doet om me te helpen en er mag gerust wat sarcasme bij dat we gelijk de leut erin houden beloofd?
Anders heeft het voor mij geen zin om foto's te plaatsen of ik trek ze van zo ver dat het altijd goed is
recht toe recht aan daarom respecteer ik u juist .
Marc bedankt voor me te willen beschermen tegen die loebas he. hahaha
groeten Pascal
 
Beste Pascal vergis u niet hoor Roy is keihard en kan soms wel voor een Belg kwetsend zijn maar ik verzeker u dat het een creme van een vent is soms is ie hard maar langs de andere kant meent hij het opperbest en wil iedereen helpen dat zit hem in het bloed
Eerlijk ik ben blij dat ik hem mogen leren kennen heb en zeker naast zijn zijde mag bouwen ik heb al heel veel van hem geleerd soms niet altijd op een prettige manier maar dat bederft onze vriendschap niet integendeel het versterkt onze band en zo helpen we hier iedereen op onze manier
En aan de andere bouwers jullie zijn het hier allemaal waard op dit enorme forum en het is hier reuze om te vertoeven
grt
Marc
 
Marc ik weet dat en weet niet of ik het goed geformuleerd heb maar vraag aan Roy om hard en kritisch te zijn en heb al een berichtje naar hem gestuurd maar zal wel van hem horen hoop ik.
kritiek is een feest als je het goed opneemt dus laat maar komen ik kan daar alleen maar mee verbeteren .
Ik leef van sarcasme maar vergeet soms dat ik niet op het werk ben.
32 jaar dokwerker he en dat is andere taal wat wij hanteren en soms vergeet ik dat mijn fout.
 
Maar die taal ben ik ook gewoon hoor ben opgegroeid tussen de auto's en mekanieker is ook een speciaal volkje hoor , de taal die daar gebruikt word zal hier zelfs niet mogen geschreven worden
Dus we zijn wat gewoon he
En dat Roy soms hard kan zijn zal je snel ondervinden echt op zijn Hollands maar ik zou niemand anders willen hoor om mij te begeleiden
Marc
 
vind Roy zijn commentaar ver van hard .
kijk ik ben een product van hoe goed dit forum werkt als je mijn vorderingen bekijkt in 8 maanden Daar heeft Roy en jullie allemaal een grote bijdrage aan geleverd en ben daar dankbaar voor .
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan