Hoofdsponsor

1/35 "Geheim Project" [!]

Ik heb hier waarschijnlijk nog ergens zo'n gevlochten elektriciteitsdraad liggen die ik kan losmaken, dat zou wel dun genoeg moeten zijn volgens mij. Scheelt weer in tijd om niet naar de winkel te moeten. Goeie tip die elektronicahandel.
 
Ziet er al zeer mooi uit we zijn benieuwd naar verdere vorderingen van dit project.
 
Ik heb hier koperdraad liggen in allerlei dikten, dat zijn spoeltjes die ik destijds heb gerecupereerd uit kapotte dingen zoals transformatoren en telefoontoestellen. Twee vliegen in één klap dus: gratis materiaal en minder afval in de container! :D
 
Less is more. Zou er geen muur bijplaatsen, enkel wat reclamepanelen en wat diepere groeven trekken op de baan want er wordt tenslotte gekoerst met pantsers.
 
Het is maar een kort stukje muur van 10cm om een foutje in de omheining weg te werken. Aan de rechterkant stopt de draad op de paal terwijl die eigenlijk een stukje moest doorlopen zoals aan de linkerkant. De muur komt tegen die draad en loopt langs de rand van de grondplaat zodat het net is alsof de omheining en de eerste paal tegen de muur begint. Ook wil ik eens experimenteren met de scherpe hoek die zo ontstaat, daar waait in het echt veel afval in en dat wil ik nabootsen. Tevens ook een gelegenheid om nog eens met de graffiti-decals te oefenen.
Wat die diepere groeven betreft, daar heb je gelijk in zie ik nu ook. Ik heb er echter geen idee van hoe dat dieper te maken zonder de volledige baan opnieuw te doen. Misschien doe ik het beter opnieuw, daar zal ik even m'n hoofd over breken.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan