Hoofdsponsor

1/35 Forest dump. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Guy, vandaag en voor al de andere keren dat je je werk met ons deelde : B E D A N K T !!!!!!!
Van harte proficiat met uw dubbel en dik verdiende gouden plak al had er wel nog iets meer mos aan de binnenzijde van de banden gemogen:):).
(Misschien zelfs wat opgedroogd zand aan de binnenkant van de wielkasten:D:D)
BEST OF SHOW had hier ook zeker niet misstaan.:nowink:
Wat mij betreft had je deze laatste meer dan verdient. Als je kleine lichtjes en spiegeltjes en andere instrumentjes nodig hebt om een model te kunnen afkeuren op mierenn***erij, het zij zo, weet dat je hem wat mij betreft mee naar huis hebt genomen.:wacko::wacko:

Mark
 
Wat mij betreft had je deze laatste meer dan verdient. Als je kleine lichtjes en spiegeltjes en andere instrumentjes nodig hebt om een model te kunnen afkeuren op mierenn***erij, het zij zo,
Mark

Ach, de jury had toch liever een "nog mooier" wrak dan een realistisch blijkbaar. In een loofbos komt er echt geen mos op die plaatsen en dat zand valt er bij een wrak wel af hoor, samen met de verf :)

Ik neem geen afbreuk op de andere modellen want die waren zeker ook medailles waard maar als men dan met zo een uitleg afkomt....
 
Guy,proficiat met je verdiende prijs :) !!!
 
Hey G maatje, dikke proficiat e man.
Echt wel verdiend.
Jammer genoeg kon ik er niet bij zijn vandaag, ik moest werken.
Hopelijk een volgende keer wel.
 
Wat mij betreft had je deze laatste meer dan verdient. Als je kleine lichtjes en spiegeltjes en andere instrumentjes nodig hebt om een model te kunnen afkeuren op mierenn***erij, het zij zo, weet dat je hem wat mij betreft mee naar huis hebt genomen.:wacko::wacko:
Mark

Ik ben er niet bij geweest maar lijkt me sterk dat er spiegeltjes en dergelijke bij de jurering is gebruikt.
Nog een punt de leden van de forum die er waren zijn geen neutrale toeschouwers dus niet echt onpartijdig ;) ben wel benieuwd welk model de best off show is geworden?

Wat het goud betreft die zeker wel verdiend in zijn klasse dus;

Proficiat Guy
 
Gefeliciteerd met je behaalde resultaat , terechte gouden plak waard !!
 
Hey Guy,

Indd, meer of dik verdiend man, proficiat.
Ene... bedankt voor de goeie babbel he. ;)
 
Ik ben er niet bij geweest maar lijkt me sterk dat er spiegeltjes en dergelijke bij de jurering is gebruikt.

Toch wel Ron.
Er werd onder elk model gekeken naar de afwerking, met licht en spiegel.


Verder, proficiat aan de winnaars want de concurrentie was echt bangelijk goed.
 
Inderdaad, ons voor leugenaars aanzien .... :D
 
Spiegeltjes en licht bij de jurering??? Eigenaardig, in mijn tijd was dat strikt verboden!

Btw Guy... proficiat met je goud! :D
 
Guy, proficiat met je medaille, je hebt het verdiend.
 
Zeker en vast verdient, proficiat!
 
Guy.....man ik zag het op de wedstrijdtafel staan.....en ik wist dirrekt dat hij in de prijzen ging vallen en dan goud ...ja dik verdient maatje....:nowink::nowink::nowink:...blijf het zeggen...en ik heb je het gisteren zelf nog gezegt...je technieken zijn subliem.....dit is top...en wij mogen dankbaar zijn dat we dit mogen beleven..en ook de kans krijgen om dit aan te leren ..door dat je van die heerlijke howtos kan geven......bedankt en zeker nog eens een dikke proficiat...topie......;););)
 
Toch wel Ron.
Er werd onder elk model gekeken naar de afwerking, met licht en spiegel.

Nou ja zeg ik heb al een hoop rare dingen in mijn leven gezien en gehoord maar dit slaat toch alles..... gekkenwerk dus.
Ik begrijp de gedachte er achter wel gezien de hoge standaard van bouwen tegenwoordig, maar als je 10 modellen naast elkaar zet is er met het blote oog op elk model wel iets te vinden wat niet klopt.
Maar laat ik het topic verder niet vervuilen met mijn gedachten over deze gang van zaken.
 
Bedankt voor de leuke reacties vrienden ! Het was een meer dan geslaagde beurs en dito wedstrijdtafel waarbij het geen schande was om prijsloos weer naar huis terug te keren.

De volgende in de roestbakkenrij wordt een Bedfordje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan