Hoofdsponsor

1/35 Forest dump. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Guy............is net een decor voor een avonturenfilm!!! I like it ;)
 
Guy, als ik de laatste foto bekijk dan zou ik enkele goedbedoelde opmerkingen willen maken. Let er op, het is afgaand op de foto die soms kan verschillen van het model.

Ik zou de groenaanwas op de linker voor velg iets minderen van de binnenzijde naar buiten toe. Iets minder fel in het groen. (Kan aan de belichting liggen).
Verder zou ik een beetje algen/mos vorming toevoegen aan het dak meer bepaald de scheidingslijn tussen de twee aflopende panelen aan de achterzijde (waar nu een paar blaadjes liggen). Heel subtiel maar toch iets om een beetje kleurverschil te bekomen.
Ook aan de bovenste rand van het luik waarmee ik niet het luik zelf maar de opstaande rand bedoel (waar nu twee blaadjes liggen). Dit zijn plaatsen waar het water langer blijft staan dan elders op het dak. Opnieuw heel subtiel maar toch iets meer uitgesproken dan aan de achterzijde omdat we hier met een opstaande rand te maken hebben.

Hoop dat het begrijpelijk is. Het is mij al moeilijk om uit te leggen, laat staan dat ik het zelf zou kunnen.

Kan er anders niet veel meer over zeggen dan OE, AAAA, EEE, WOW, Prachtig, Subliem, Schitterend, Fenomenaal, enz....

Erwin
 
Guy,

Ik heb zo'n licht roestig ;) vermoeden dat het dio in evenwicht is, afblijven is de boodschap, zekers geen toevoegingen meer doen of dan deze via de opmerking van Erwin.
 
Knap en heeeeel overtuigend. Een staaltje vakmanschap.

Grtz Bart.
 
Mocht ik dit resultaat bereiken, dan was het al lang "afgewerkt" verklaard door mij :8
Man wat een pracht van een model en dito ondergrond...
 
Amai jongens, dat zijn wel héél lovende bewoordingen, ik ben er dan ook erg blij mee.

Er komt een punt achter dit project want vandaag heb ik bevestigd gezien dat méér toevoegen van het goede teveel zou worden.

Morgen schiet ik enkele plaatjes en dan gaat dit werk de vitrinekast in.

Tot dan ! Guy.
 
Vandaag is er een einde gekomen aan dit draadje.

119_zps12969eac.jpg

Meer foto's met idealer weer...

Tot het volgende project mannen ! Guy.
 
Laatst bewerkt:
Top!!!!!!!!!!!!
meer kan ik niet zeggen ;)

Cheers,
André
 
Super!!!! Alleen zouden een paar grassprietjes in een klein beetje opgewaaide grond tussen de rechtervoorfender en de cabine, zo in dat donker hoekje daar of net voor de radiatorgril, niet misstaan ;) :laugh:
 
Prachtig Guy ! Juist genoeg, meer varens zou het evenwicht verstoren. Mogelijks had ik wat andere loofbladeren toegevoegd, maar je ondergrond met eikenbladeren is zeer goed mogelijk. Temeer, in een eikenbos is er voldoende daglicht om de groei van varens toe te laten.

Op naar de volgende !

Groeten Rik
 
Bedankt voor de reacties mannen, ik kan met een gerust hart over naar de Admiral nu.
 
GUnit, vergeet de eindfoto's niet als het weer iets mee zit, deze hoort zeker en vast in de gallerij ;)
 
Goh Guy, het geheel is schitterend maar ik vind dat er toch wel iets meer begroeing mocht zijn, iets meer varens bvb... :huh:
 
Hey G, net op tijd terug om op dit draadje te reageren. Een meer dan geslaagde dio geworden! Zeer realistisch.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan